wtorek, 23 września 2014

MakeUp Starter by Nivea - podejście pierwsze

Jak obiecałam...

Wpis dotyczy dzisiaj nowego produktu marki Nivea. Jest to MakeUp Starter. Krem-baza pod makijaż i do pielęgnacji codziennej.
Można go dostać m.in. w Drogerii Hebe za 19,99zł. 

Są dwa warianty tego produktu do skóry wrażliwej i suchej, oraz mieszanej.

Ja posiadam ten drugi.

Różnią się opakowaniem, jeden ma niebieskie wieczko, drugi różowe :)

Jak widać, do skóry mieszanej, mamy niebieski wariant.



Konsystencja wodnista, jak  krem nawilżający. W zapachu nie jest drażniący. Dobrze gra z podkładami różnych marek, nie ważą się na starterze.


Nie robiłam zdjęć  krok po kroku, co nakładałam... Wiadomo przecież że skoro MakeUp Starter, to jako bazę pod makijaż. Więc przed nałożeniem podkładu 
i reszty, zaaplikowałam sobie Nivea :)
Rozłożyłam na całą buzię w małej ilości, odczekałam kilka chwil aż się wchłonie
 i wypracowałam makijaż do pracy.



Jako że w pracy spędzam czasem 9h, to uznałam, że będzie to idelany test 
\dla tego produktu. Zwykle świecę się w trakcie pracy w strefie T. 
 Co poprawiam sobie pudrem w kamieniu -standard.
Swoją drogą - ładny make up mi wyszedł? :)



I już po pracy. Miałam na 6 rano, do 15 tego dnia.
 Tradycyjnie poprawiałam się w ciągu dnia na strefie T. 
Jednak.... uważam, że MakeUp Starter słabo się spisuje.
 Buzia mi się cała błyszczała i zauważyłam jeden fakt - częściej musiałam chodzić do łazienki ,by się przypudrować. 
Jakby mnie ten Starter przetłuszczał.



Tu zdj z fleszem - widać to ?



Może to był fakt, że nałożyłam go na całą twarz a nie tylko na miejsca w których się błyszczę.


Dzisiaj więc zrobiłam sobie ponownie makijaż z użyciem Startera.
 Ocenimy po pracy  i w trakcie.


Chwilowo ten produkt dostaje ode mnie z 5-ciu możliwych, 3 punkty. Zobaczymy po podejściu drugim.

A poniżej zdjęcia  ze spotkania z Łukaszem Mizgałą oraz przesympatyczną Dalią:






Do następnego! Miłego dnia :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

To jest blog makijażowy, proszę o komentarze dotyczące danego wpisu i makijażu, bądź zdjęć.. nic ponad temat zawarty w danym poście.
Mniej śmieci w ten sposób będzie :)

Dziękuję.