niedziela, 17 sierpnia 2014

Makijażowo, kolorowo, nowo :)


No, to jestem :) 

Jak poprzedni wpis-zapowiedź, obiecany post o tamtejszych makijażach



EMILKA

Moja serdeczana przyjaciółka a zarazem utalentowana modelka, i pracownica ZUSu :) Także jestem zobowiązana ją uwielbiać i kochać, bo inaczej mnie prześwietli i mi zaszkodzi haha :D Nie no, żart :)

Poniżej sklejka BEFORE/AFTER


Na oczy nałożyłam cienie z KOBO, co kupiłam niegdyś na allegro pojedyńcze oczka od jednej z użytkowniczek.

Wyszedł mi jakby zachód słońca, nad morzem  - ciemna niebieska kreska, kredka PAESE :)



Do tego błyszczyk marki Revlon, brwi cieniem matowym brązem Kiko pociągnięte... :)

No, i hybrydy - OMBRE, mój pierwszy raz :D Postanowiłam spróbować swych sił w mieszaniu żeli i hybryd, uważam że jak na 1szy raz, wyszło całkiem fajnie :)





MARTA

Znajoma bardzo dobra, także pasjonatka motocykli :)

Zajrzała do mnie by podać mi prezent dla mojej przyjaciółki Basi,
 której urodziło się dzieciątko - Michałek :)

TUTAJ możecie ten prezent podziwiać :)  
Gorąco zachęcam do skorzystania z jej usług hand made :) 
Dziewczyna ma taletn ogromny!

A przy okazji zmalowałam ją na wesele :) Zafundowalam jej w neutralnych kolorach makijaż na "banana" :)




Kolory z palety 20cieni KRYOLAN, którą uwielbiam :) Na ustach neutralna pomadka marki Isa Dora, którą pokochałam od 1szego zmalowania :)


Do tego kreska czarna, eyelinerem IsaDory, policzka muśnięte GlamourGlow paletą rozświetlaczy.. :)


A tak się prezentowała ze swym ukochanym w całości, przed przyjęciem ;)   (zdj zapożyczone z profilu fb Marty narzeczonego*) 


Obecnie dużo się u mnie dzieje :)

Spotkałam się też niedawno z Asia i jej siostrą Anią.. :)
 malowałam obie na ślub jednej z nich - mianowicie Ani.


Zgodziły mi się na BEFORE/AFTER więc mogę je Wam tutaj pokazać :)


Pierwsza Ania :)    

Domalowałam/dosztukowałam jej cieniem KIKO brązowym matem brwi,
 bo jej własne słabo odrastają.
Policzka to róż IsaDora nr 42. Oczy to mix paletek piątek MAP :) 
T22 z tą z niebieskimi kolorami T07 :D  

Na ustach różowa pomadka i błyszczyk, na oczach dodatkowo czarna kreska
 i kępki Inglot :)  



ASIA 

Asię zmalowałam na typowo ostro, jeśli chodzi o oczęta.  Usta zostawiłam neutralne, podkreśliłam policzka, także domalowałam brwi... i dokleiłam kępki. Jednak u Asi eyeliner to turkus z Inglota nałożony na wcześniej zmalowaną czarną kreskę  :) 





Dziewczyny wyglądały rewelacyjne.. :) (zdj poniżej zapożyczone z proflilu Facebook Ani*)




Długo ostatnio nie jeździłam na motocyklu, a to przez pogodę, a to przez brak wolnego czasu... wreszcie Lov mój postawił mnie przed faktem, podjechał pode mnie swoją super machiną CZ175 :D I pojechaliśmy po moje Maleństwo :) i w droooogę przed siebie.. :) A na koniec, przystanek u mojej kochanej babci, gdzie spotkaliśmy się z moim niespełna 4letnim kuzynem Adasiem :D


A to nasze wehikuły czasu/szczęścia na postoju prażąc się w promieniach słońca :D 




Na następny wpis mam coś dla Was nowego... alternatywa dla baz silikonowych i innych tego typu.. :D

Marki NIVEA :)  Jest też wersja dla cery wrażliwej :) testowałam na klientkach, mam swój własny słoiczek, i jestem mega zadowolona! 
Ale... to zostawiam na następny wpis :)







Dobrej nocy!!! :*:*:* 

1 komentarz:

  1. Łooo ale mi reklamę zrobiłaś ;)
    Twoje Mejkapy są boskie! Zawsze wychodzę zadowolona :* dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń

To jest blog makijażowy, proszę o komentarze dotyczące danego wpisu i makijażu, bądź zdjęć.. nic ponad temat zawarty w danym poście.
Mniej śmieci w ten sposób będzie :)

Dziękuję.