środa, 16 lipca 2014

I'm back.. :) IRYSowo ;)

Po długiej przerwie, wracam na bloga. 
Dawno nie  pisałam, skupiałam się jedynie na odwiedzaniu blogów osób które subskrybuję, i też na moich prywatnych zlecenaich i klientkach ślubnych.. :)

Miałam kilka fajnych makijaży ślubnych w nietypowych odsłonach.
 Czekam z niecierpliwością na zdjęcia od Panien Młodych..
 Spotkałam się w tym sezonie ślubnym z fotografem z mojego miasta,
 z Tomkiem --> http://fototc.pl (polecam wszystkim parom młodym :) )

Nawiązałam współpracę z bardzo utalentowanymi fotografami - duetem IrisCream . Przesympatyczne małżeństwo - Dariusz i Ania.
Super warunki w studio,  genialne pomysły,
 i przecudny kącik makijażowy w fajnej oprawie.
Ania i Darek specjalizują sięw fotografii ślubnej, portretowej, dziecięcej, aktowej.. generalnie mają pełen zakres. 
Dariusz odpowiedzialny jest za nagość zakrytą, akty, Ania natomiast portrety, sesje dziecięce.
Razem jeżdżą na śluby :) 
Już kilka fajnych tematów zrealizowaliśmy przez ten czas... :)
Zaczęliśmuy nasze przygody od portretów i kilku aktów na prywatne zlecenie klientek ;) Tu poniżej.. Zuzia przy malowaniu i potem before/after :)




 Później już odważniej :D spotkanie z modelką Klaudią, moja wizja szalona  
i kilka ujęć ślubnych pod publikację :)




 Kołnierz malowałam niecałe dwie godziny. Spodziewałam się dłuższego czasu z tym :D Tak prezentuje się skończony ;) 



I ślubny makijaż pod publikację - mamy ją! :)




tadaammm :)




 Kolejne spotkanie - kolejna szalona wizja, a nawet dwie.. :) 
z modelką Magdą.. :)
pierw delikatnie, rozświetlona cera.. :)


Potem już hardcore :)  celowo "wybielałam modelkę - 
malując ją jasnoporcelanowym podkładem od dekoltu po całą buzię  
by uzyskać efekt jak poniżej ;)




Raz nawet byliśmy poza studiem - w klubie Kashmir w Sosnowcu ;)
 na sesji  z Patrycją i Sonią ;)
Zdjęcie grupowe :D 


fotografowie przy pracy - modelki na drzwiach "Narni" :D


Budda też musiał mieć sweet focię z naszymi modelkami  :)


Darek przy pracy ;)


Trochę odkrytej nagości też się znalazło ;)


Kilka zdjęć w klubie sama porobiłam, ciekawy wystrój mają :D






A ostatnio znów w studio się spotkaliśmy ;) z prześliczną Dominiką, którą poznałam przy okazji malowania w sieci perfumerii Douglas, gdzie pracowałam pod marką IsaDora  :)





To jest taki nasz wstęp-zaproszenie dla wszystkich chętnych  pań na sesję "Metamorfozy" w atrakcyjnej cenie :)


Zapraszamy serdecznie wszystkich zainteresowanych do kontaktu na mail  mejkapyrenaty@o2.pl bądź  fotograf@b33.pl :) 

1 komentarz:

  1. Witam :)
    Jeśli chciałabyś odświeżyć wygląd swojego bloga serdecznie zapraszam do przejrzenia naszej strony
    https://www.facebook.com/wystrojbloga
    Z chęcią zmienimy dla Ciebie wygląd twego bloga :)

    OdpowiedzUsuń

To jest blog makijażowy, proszę o komentarze dotyczące danego wpisu i makijażu, bądź zdjęć.. nic ponad temat zawarty w danym poście.
Mniej śmieci w ten sposób będzie :)

Dziękuję.