czwartek, 12 grudnia 2013

Isa Dora make up na Sylwestra propozycja nr 2

No, i jestem z zapowiadanym wcześniej wpisem makijażowym.. :)

Tym razem użyłam dwóch paletek cieni potrójnych wypiekanych Isa Dory, Khaki Green i Purlpe Van, dodatkowo posłużyłam się drugą nowością marki na zimę poczwórną paletką cieni o nazwie Pink :]

*** przy okazji krok po kroku makijażu - minimalnie widać, jak mi wzrosły rzęsy po Ample Lashes Serum na wzrost rzęs :) - ale o tym, za 2 tygodnie :] ***



Standardowo - pierw umalowałam buzię, przypudrowałam 


na tak przygotowaną powiekę, nałożyłam cień w kremie Isa Dora - Marble, posłużył jako baza pod makijaż oka

na zewnętrzny kącik powieki nałożyłam  najciemniejszy zielony odcień z potrójnej paletki wypiekanych cieni Khaki Green

w środku aż do wewnętrznego kącika znalazł się cień fioletowy z paletki wypiekanych cieni Purple Van. Średni z trzech odcieni fioletów

dodatkowo do wewnętrznego kącika dodałam jeszcze najjaśniejszy cień z poczwórnej paletki Pink 

i by oko wyglądało na "kocie", dodałam na zewnętrzny kącik ponownie zielony ciemny cień wypiekany z paletki Khaki Green zmieszany z najciemniejszym fioletowym z drugiej potrójnej Purple Van :]

przy nasadzie rzęs narysowałam eyelinerem w pisaku Flex Tip kreskę a pod łuk brwiowy roztarłam kredkę Eyebrow Highlight 

na buzi podkład Wake Up Make Up nr 2, na to puder matujący Matte Blonde 30, róż Icy Rose 42. Brwi obrysowałam kredką do brwi ze szczoteczką- Light Brown 34 nr, tusz do rzęs to mascara Precision, idealnie rozczesuje, wydłuża i zagęszcza u nasady. Na ustach błyszczyk multivitamina o nazwie Mandarine :)


I Voila! :)





To druga propozycja makijażu wykonanego produktami marki IsaDora. Jestem z nich bardzo zadowolona.
Niebawem zrobię osobną recenzję o podkładach.
Tymczasem....

W następnym wisie... 

recenzja i pokaz kilku makijaży wykonanych pomadkami/farbkami Inglot ;)



Do następnego!!


:*:*

3 komentarze:

  1. świetna propozycja makijażu :) bardzo ładnie wyglądasz w nim!

    OdpowiedzUsuń
  2. prosty ale super wygląda:D idealny na sylwestra!

    OdpowiedzUsuń
  3. Idealny na sylwestra :) Co najważniejsze każdy powinien sobie z nim poradzić, super ! :)

    OdpowiedzUsuń

To jest blog makijażowy, proszę o komentarze dotyczące danego wpisu i makijażu, bądź zdjęć.. nic ponad temat zawarty w danym poście.
Mniej śmieci w ten sposób będzie :)

Dziękuję.