piątek, 27 grudnia 2013

Freedom System - Colour Play, pomadki Inglot

Zapowiedziany wpis Wam przedstawiam.. :)

bohaterami dzisiejszymi są...

pomadki/farbki do ust i nie tylko marki Inglot. 
Cena za wkład ok 12zł.
Kasetka do kupienia na każdym stoisku z kwadratowymi wkładami, i w każdym salonie Inglot w Polsce, oraz online.

Jest ich dziesięć, mają super konsystencję, pigmetnację i są mega trwałe.
 Oto one:


Kilka z nich pokażę Wam na ustach:




 * ta jest moją ulubioną




Reszta ich zastosowania, bynajmniej u mnie była następująca:

 - usta w rytmie Reggae :) 



- jako eyeliner przy nasadzie rzęs i w załamaniu powieki... :)


- bardziej scarry, na usta :)  



- usta w wersji glam ;)



- i na całą buzię (eksperyment :D ) jako facepainting - stokrotki malowane  :) 



Ich zastosowanie jest szerokie, podobnie jak supra z Kryolanu :) są tłustej konsytencji, nadają się również z powodzeniem jako baza pod cienie :)

Można nimi pięknie wykonać makijaż ust techniką 3D.  To jeszcze przede mną, czekam na super modelkę do pewnego projektu :)

Mój pierwszy raz z malowaniem buzi nimi, był czasochłonny, i co mrugnięcie powiek modelki, musiałam poprawiać linie. Dopiero pod koniec zdjęć gdy spróbowałam utrwalić ten malunek suchymi cieniami, zdałam sobie spawę, że tak dłużej wytrzymują:)


Polecam te farbki/pomadki każdemu z Was jeśli w Waszej głowie drzemie super wena na różne mazy kolorowe i nie tylko.. Paletka jest idealna i zgrabna - w sensie opakowania. Nie zajmuje dużo miejsca w kufrze... :)

Ja ją traktuję jako mój MustHave 2013 na sesje zdjęciowe ;)




Następnym razem spotkamy się z brokatowym makijażem Krok Po Kroku :)





Paaaaaaaaaaaa :*:*

2 komentarze:

  1. oooo nie próbowałam, ale może się skuszę, a już na pewno oczekuję tego makijażu brokatowego... bo coś na sylwka sobie na gębie
    wyczarować muszę co bym ludzi nie przegoniła.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam równiez te farbki i jestem nimi zachwycona :) na codzień nie stosuje ..ew. ze 3 kolorki ale do sesji super sprawa :)

    OdpowiedzUsuń

To jest blog makijażowy, proszę o komentarze dotyczące danego wpisu i makijażu, bądź zdjęć.. nic ponad temat zawarty w danym poście.
Mniej śmieci w ten sposób będzie :)

Dziękuję.