wtorek, 26 listopada 2013

Listopadowy ShinyBox

A to mnie czekała niezła niespodzianka - ShinyBox Listopadowy dotarł do mnie mimo, że nie zamawiałam subskrypcji :) Miłe to :)  

W międzyczasie zapraszam na mój fanpage 
 do albumu ze zdjęciami pt Wyprzedaż, z zapoznaniem się z ofertą produktów, 
które wyprzedaję. 
Wam się bardziej przydadzą, bo mi tylko zajmują miejsce :)



Tego miesiąca, pudełko Shiny jest czarno czerwone, miła odmiana :)


Do produktów pełnowymiarowych, dostałam kilka próbek-saszetek do pielęgnacji twarzy i włosów oraz dwa kupony rabatowe :)


W środku znajdowały się:

1 - Maska do twarzy ze 100% olejem migdałowym marki BingoSpa. 12zł/120gram.
Działa natłuszczająco i nawilżająco, jest dobrze wchłaniana przez skórę i nie lepi się i nie pozostawia uczucia ciężkości. Nie powoduje podrażnień, odżywia skórę. No, się okaże :)



2 - Lakier Do Paznokci marki La Rosa nr 113, to taki złamany róż  :) matowe wykończenie.
 Jego cena to 18zł za pojemność 10ml.
Producent zapewnia całkowite krycie i czysty nasycony odcień, bez smug. Lakier utrzymuje się około 5dni i nie odpryskuje. Jest u mnie na wyprzedaży na fanpage :)

3 - Mariza  Matujący Puder Ryżowy, 18-20zł za opakowanie. Matuje i utrwala wcześniej nałożony podkład. Dzięki niemu makijaż wygląda świeżo przez cały dzień. 



4 - Krem do dłoni i ciała marki Dear Body London :) pojemność 200ml, cena to 27zł,. Ja go wystawiłam na sprzedaż bo mam tych kremów i balsamów od groma ... :)



 5 - Serum na porost rzęs  marki Ample Lash Essence, pojemność 5ml, jest to produkt pełnowymiarowy, cena to 70zł. Ciekawa jestem jego działania, dlatego od razu zaczęłam od niego. Od wczoraj, czyli od 25.11.2013 zaczęłam stosowanie tego specyfiku, by móc Wam opowiedzieć, czy faktycznie moje rzęsiska coś urosły :)



6 - LaRosa mineralny cień do powiek 25zł/3gram. Jest to śliczny połyskujący pigment w kolorze cielistym :) 


Tak wygląda komplet :)






No, następny wpis poświęcę mojemu nowemu domkowi dla kosmetyków, Beauty Back Pack :)






Do zobaczenia!! :)


3 komentarze:

  1. też jestem na tym shiny box ale jakoś tak jeszcze ani raz nic nie zamówiłam :P ale chyba sie skuszę :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Martuś, luknij kilka wpisów wstecz moje poprzednie pudełka od Shiny, może to Cię skusi :) ja nie narzekam :)

      Usuń
  2. Chętnie poznam Twoją opinię nt. serum na porost rzęs. Niestety, moje okropnie wypadają. Muszę je jakoś wzmocnić.

    OdpowiedzUsuń

To jest blog makijażowy, proszę o komentarze dotyczące danego wpisu i makijażu, bądź zdjęć.. nic ponad temat zawarty w danym poście.
Mniej śmieci w ten sposób będzie :)

Dziękuję.