wtorek, 26 listopada 2013

Fotorelacja z Mistrzostw Makijażu Ekstrawaganckiego 2013 i 3cie miejsce w Metmaorfozach!! :)

Witajcie!! 
Mało mam czasu na pisanie, czy malowanie do zdjęć. Poprzez jeżdżenie z marką IsaDora i malowanie zleceń prywatnych, trochę zaniedbałam sesje foto i pisanie tutaj.

Nadrabiam wpisem o mistrzostwach makijażu organizowanych m.in. przez szkołę Artis mieszczącą się w Katowicach.


Jak tylko poznałam ekipę koleżanek po fachu, które zadeklarowały swój udział, wiedziałam, kto wygra - I SIĘ NIE MYLIŁAM :) Karolinka, gratuluję!!! :*:*:*:*:*:*



Fajnie było spotkać Kamilę, Karolinkę i moją ulubioną modelinę Paulinę, Asię, Koletę, i poznałam Kingę Kolasińską - prześliczna i bardzo utalentowana istota, która na bank nie ingeruje w swoje prace programami typu LightRoom czy Photoshop czy tym podobne, jak to niektórzy jej zarzucają :)

Miałam problem z modelką, bo "wysypała" mi się z przyczyn prywatnych kilka dni dosłownie przed. Na alternatywny pomysł znalazłam chętnego.. modela :) kolegi mojego brata - takiego jednego Przemka :] hihi.
Temat tegorocznych mistrzostw to Ogień-Woda.

Ja zrealizowałam, na żywioł, bez żadnego przygotowania bo nie było kiedy poćwiczyć przez sytuację z modelką, duet na twarzy dwóch bogów z mitologii greckiej - Hefajstosa boga ognia, kowali i złotników i Posejdona - boga wód, mórz i rzek.
Strój nawet rano był na szybko ogarniany i jeden z atrybutów jednego z bogów, czyli młot :) trójzębu nie dało rady zorganizować, a szkoda :D

Tu Przemek już w pelerynce, w miejscu, gdzie malowałyśmy swoich modeli i modelki, Basia fryzjerka robiła zdjęcia. 




 pierwsza połowa już w miarę gotowa.... brew była fajowa :D 


 tu już trochę się pojawia sexy klaty Przemka, i reszta makijażu 

jakimś cudem wytrzymał malowanie ust, mimo śmiechu, bo go niesamowicie smyrało :D




 sadza, i języki ognia i ciemne oko Hefajstosa prawie gotowe...

ah... te jego długaśne i gęste i cudne włosy ;)

 na scenie, wśród 17 innych modelek, Przemek prezentował się ciekawie :D Rodzynek :)

 agrrrr :D


No, wiadomo, miejsca żadnego nie zajęłam, ale swojego udziału w nim nie żałuję.

oto praca zwycięska, z pierwszego miejsca Karoliny Zientek, i modelka Paulinka :)



Dziewczynom gratulowałam osobiście i nie ukrywam, trzymałam za nie kciuki. Ja na drugi dzień targów w Expo jechałam z modelką i fryzjerką po odebranie dyplomu i nagród za zajęcie trzeciego miejsca w konkursie Metamorfoza Bez Skalpela.
Basia zrobiła kolor i cięcie, Asia dzielnie zapozowała przed obiektywem ten pierwszy raz, Damian fotograf pomógł nam i uwiecznił naszą pracę, ja umalowałam :)
Tu Asia przed całym zdarzeniem ..

I już w studio foto, Damiana. gdzie za pomocą kilku lamp i błysku flesza uwieczniły się zdjęcia PO :)



makijaż miał być w charakterze wieczorowego, koktajlowego. To też postawiłam na srebrną powiekę z czerwonym eyelinerem marki Nouba (aż żal mi, że już go wycofali;( ) i pomadka w płynie, mocno pigmentująca usta ColorChock z IsaDory nr 54 :)

W nagrodę Basia fryzjerka otrzymała dyplom i kosmetyki marki Swarzkopf, a ja zaproszenie na szkolenie z makijażu klasycznego i serwisowego w szkole Artis w Katowicach :) Jednak... samo wręczenie nagród, których nie było, i dyplomu dla Basi, bez wypisania go, i nie ukazanie na telebimie metamorfozy naszej co zajęła trzecie miejsce, było mocno NIEPROFESJONALNE. Wszystkie się poczułyśmy zażenowane i niechciane, jakby na odwal się nam wręczali te dyplomy, a po nagrody mamy się zgłosić "przy okazji" do salonu Berendowicza i Kublina. Trochę to zaważyło na tym, że za rok ja niestety się nie zjawię na mistrzostwach i nie mam zamiaru startować. Za takie NIE PRO zachowanie, to ja serdecznie podziękuję! 


Następny wpis o ShinyBoxie listopadowym i efektach testowania serum na wzrost rzęs które tam znalazłam :)



3 komentarze:

  1. świetne kolorki ;) i make-up u modelki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niejedna dziewczyna może pozazdrościć Przemkowi gęstych, zadbanych włosów:) Stworzyłaś ciekawą stylizację. Szkoda, że organizatorom zabrakło profesjonalizmu...

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, this is a cool article and great look and feel as well.
    jeux blog

    OdpowiedzUsuń

To jest blog makijażowy, proszę o komentarze dotyczące danego wpisu i makijażu, bądź zdjęć.. nic ponad temat zawarty w danym poście.
Mniej śmieci w ten sposób będzie :)

Dziękuję.