środa, 16 października 2013

Metamorfozy, metamorfozy, Metamorfozy

Witam Was tak wczesną porą :)

Mam zaległości w moich metamorfozach, 
muszę nadrobić i dodać te, co już zrealizowane :)

Co prawda, brakuje mi super sprzętu, foto, ale sądzę, że zdjęcia oddadzą to, o co mi chodziło.
Z czasem zakupię ring i statyw do aparatu i będzie cud! :)

Tym razem znowu zawita na moim blogu, Moja Ola :)

To typowo moja ofiara hihi :) Wczoraj testowałam na niej parafiniarkę, fundując jej zabieg parafinowy na dłonie, oraz ćwiczyłam aplikowanie papierowych naklejek na paznokcie, które potem zalałam w żelu :)
Na pozostałe paznokcie  nałożyłam beżowy żel NeoNail. To było typowe żelowanie naturalnej płytki, bo Ola ma swoje pazurki mocno osłabione i tipsy by jej już dobiły ich kondycję





Pierwszy raz z tymi naklejkami był dla mnie żmudny
 i czasochłonny, i wiem już teraz, że muszę dobrze dociąć sobie kształt paznokcia na szablonie naklejki, by było dużo łatwiej.

A teraz metamorfoza makijażowa Oli.
 Poniżej zdjęcie Przed:



Tu już Ola wymalowana - podkład marki Paese  
- Long Cover 01 i puder w kamieniu IsaDora nr 19, 
na policzkach róż IsaDora nr 09


powieki, to mieszanka paletek cieni IsaDora jednej poczwórnej z fioletami, i paletki pięciu cieni o nazwie Smoky Eyes, gdzie znajdują się szarości o wykończeniu typowo matowym.
Tusz do rzęs to All Day Long - Isa Dory,
 MÓJ NR 1 OBECNIE WŚRÓD TUSZY :)


na ustach pomadka Jelly Kiss nr 60, także z IsaDory



I tu taki mały bonus w postaci sklejki :)



Na pewno niebawem zrecenzuję Wam podkłady Paese, które skończyłam testować i mogę się szerzej na ich temat wypowiedzieć, i dodam kilka opinii 
na temat produktów IsaDory, które mam okazję testować non stop, malując klientki w Douglasach
 i sama z nich korzystając. Są super! Naprawdę:)

Na zakończenie bonus w postaci metamorfozy jeszcze nigdzie nie zamieszczonej - dziewczynie założyłam rzęsy Let's Go!, czyli metodą express blink, na powiekach ulubiona paletka cieni MAP w fioletach, podkład Revlon Color Stay 180, na policzkach delikatny róż z mojej palety róży MAP, na ustach delikatna pomadka w naturalnym kolorze i błyszczyk. Brwi podkreślone matowym brązowym cieniem Kiko.



I jak Wam się podoba? :) 


Miłego dnia kochani! :*:*



2 komentarze:

  1. Nie obraź się ale nie masz kompletnie pojęcia o wszystkim co związane z manicure`m. Jeśli nie jesteś samoukiem tylko przechodzisz kursy to to co widzę przechodzi ludzkie pojęcie. Pięknie malujesz. Wykorzystaj to co potrafisz, bo z tego co widzę chcesz być "wielofunkcyjna" a robić wszystko to tak naprawdę nie robić nic. Lepiej specjalizować się w jednej dziedzinie i być w niej mistrzem niż bawić się w "speca" i partaczyć. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie obrażam się. Co do specowania - daleko mi do perfekcji. Lubię i chcę się nauczyć super robić paznokcie. Jestem w tym laikiem i długa droga przede mną by takie anonimowe osoby jak Ty, nie zarzucały mi chcenia być wielofunkcyjnym i partaczem. jestem ambitną osobą, i potrafię dążyć do perfekcji. Tym bardziej w tym,co mnie interesuje i sprawia przyjemność. za krytykę dziękuję,miło będzie,jak następnym razem się przedstawisz,byś nie zniknęła/zniknągł w gronie "hejterów" i tym podobnych

      Usuń

To jest blog makijażowy, proszę o komentarze dotyczące danego wpisu i makijażu, bądź zdjęć.. nic ponad temat zawarty w danym poście.
Mniej śmieci w ten sposób będzie :)

Dziękuję.