wtorek, 1 października 2013

Makijażowo dla Paese

Witajcie moi mili :)

Ostatniej soboty w C.H. Plejada w Sosnowcu, przy stoisku Paese było można skorzystać z bezpłatnego makijażu wykonanego przeze mnie, oraz  z porad makijażowych.

Mimo małej ilości chętnych na makijaż, jestem zadowolona.
 I uważam to za sukces. Jak na 4 godziny, 4 osoby, to i tak dużo :)
Odwiedziła mnie moja ex panna młoda - Ania :) zawitała ze znajomą, 
która także skorzystała z makijażu.

Anię umalowałam w jej ulubionych odcieniach. Podkład Long Cover dla Ani to zdecydowany nr1, bo jest ciemny, dobrze kryje, wyrównuje i matuje buzię. 
Na oczach cienie Diament Mono i Kashmir w odcieniach szarości i fioletu :) 
no i eyeliner w pisaku czarny :]  a na policzkach puder sypki
 Słońce Egiptu nr 2 :)  zaś na ustach widnieje pomadka w płynie
 Manifesto nr 902.





koleżanka Ani rzadko się maluje. Zaproponowałam delilatke rozświetlenie perłami Paese nr 1 na policzkach. Na buzi podkład Ideal Matte i puder transparentny. Rzęsy to tusz Adore, a na powiekach odcienie starego złota
 i zieleni, Diament Trio :)  Na ustach błyszczyk Color Mio




A ta istota, jak się okazało - już kiedyś trafiła w moje pędzelki :) przy rozmowie, o tym, czy kiedyś była malowana, opowiedziała mi, że dwa razy, 
na 100dniówkę. Jeden raz na swoją drugi na swojego chłopaka. Z jednego makijażu była bardzo zadowolona. I jak opowiadała mi, gdzie była na makijażu, wspomniała o czarnym kocie wizażystki, zapytałam, czy czasem nie miała ta pani na imię Renata. No i dziewczyna się spojrzała na mnie 
i powiedziała "no, tak, chyba tak:)"  Przedstawiłam się i powiedziałam, że to ja :D No, radość dziewczyny ogromna, bo bardzo chciała jeszcze kiedyś do mnie trafić :) a tu taka niespodzianka ;]

Zafundowałam jej srebnoszare cienie, szary eyeliner w pisaku, i rozświetlające perły nr 2 na skronie i policzka. A na ustach błyszczyk Color Mio z drobinkami błyszczącymi :)




ta pani lubi zdecydowanie podkreślone oko. Zawsze widzimy ją w pracy jak do nas przychodzi na zakupy, w makijażu ciemnym, granatowym, bądź fioletowym. Tym razem zaproponowałam jej podkreślenie oka kreską oraz matowymi kolorami z serii Kashmir. Intensywne pastele, pomarańcz, fiolet 
i zieleń zmieszane ze sobą dały fajny efekt, a kreska na górnej powiece dodała zdecydowania :) Mąż klientki bardzo był zadowolony i bardzo mu się podobało :)




Niebawem będę jeździła po perfumeriach Douglas i malowała pod marką 
Isa Dora klientki :) także zapraszam już teraz serdecznie. 

Pochwalę się Wam także moimi dwoma fotobukami, w twardej oprawie. Zamówiłam dwa w promocyjnej cenie na stronie : http://www.fotobuki.pl/


poniżej jeszcze taki surprise mój :) Wywiad w branżowej gazecie o fryzurach i makijażach ślubnych :)






tymczasem zmykam stąd  do mojego Ukochanego :)

Miłego dnia ! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

To jest blog makijażowy, proszę o komentarze dotyczące danego wpisu i makijażu, bądź zdjęć.. nic ponad temat zawarty w danym poście.
Mniej śmieci w ten sposób będzie :)

Dziękuję.