niedziela, 6 października 2013

Brzuszkowo i metamorfoza ;)

Witajcie!! :)  

Dostałam ostatnio od przedstawicielki marki IsaDora zestaw kosmetyków kolorowych bym mogła malować nimi w perfumeriach Douglas na terenie śląska ;)


Jest tam kilka tuszy, róże do policzków, dwie palety wypiekanych cieni potrójnych, dwie poczwórne paletki, jedna paleta pięciu cieni kredki do oczu i brwi 
i ust, płyn do czyszczenia pędzli, dwa pudry w kamieniu, jeden bronzer, kilka rodzajów błyszczyków 
i pomadek i podkłady :) Są też i pędzle  :) do pudru, różu, cieni, i do korektora, do brwi 
i jeden aplikator gąbeczka :)



Będzie co robić, oj będzie. Jeszcze w przyszłym tygodniu odbieram nowości które IsaDora wprowadza na rynek, więc kuferek będzie miał nowych lokatorów :)

W poprzednim wpisie zapowiedziałam coś brzuszkowego.

Tak - była u mnie sąsiadka Kasia. Chciała bym coś jej zmalowała na jej brzuszku, i tak uczyniłam. 
To był mój pierwszy taki wyczyn, więc wybaczcie mi niedociągnięcia i może zbyt małą precyzję. 
Ale... jak to się mówi "praktyka czyni mistrza" :)  Łatwy motyw wybrałam - tęczę:)


Mały się wiercił trochę, ale dał radę 
i dotrwał do końca :) 




i tak prezentuje się całość :)



Dodatkowo Kasia zgodziła się na metamorfozę makijażową.




Tak to się bawiłam kilka dni temu :)

Do zobaczenia w następnym wpisie! Udanej niedzieli! :)

2 komentarze:

  1. Widzę, że u Ciebie szybko wszystko do przodu. Super, super!! Trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :-D odkąd rzuciłam tesco, jest cudnie :-)

      Usuń

To jest blog makijażowy, proszę o komentarze dotyczące danego wpisu i makijażu, bądź zdjęć.. nic ponad temat zawarty w danym poście.
Mniej śmieci w ten sposób będzie :)

Dziękuję.