poniedziałek, 29 lipca 2013

Metamorfoza i coś na rockowo, czyli kilka ujęć z TraszkaFotoDay :)


Witajcie. Na wstępie,powiem Wam o mojej Oli i jej makijażu ślubnym. Postawiłam jednak w tym dniu na brązy, zmieszana paletka T22 MAP z paletą cieni Kryolan :) Niestety na zdjęcia samej Oli poczekamy trochę, aż fotograf ślubny da im zdjęcia :)

Tymczasem pokażę Wam, jaka nastąpiła w tym ważnym dla Oli dniu, fantastyczna przemiana jej mamy.
 Pani Mama ma tendencję do przerysowywania sobie kresek, bo jej własne brwi rosną tak, że wcale ich nie widać..  




jestem zadowolona bardzo z tej metamorfozy, tym bardziej, że mama mojej przyjaciółki po tym, jak zobaczyła się w lusterku, zaczęła na poważnie myśleć o pernamentnym makijażu brwi by wyglądały cały czas tak samo i elegancko :)



-----------------------------------


No, a teraz przejdźmy do tematu postu. O TraszkaFotoDay :)
 tak to sobie skromnie nazwałam :) bo za każdym razem, 
gdy spotykam się z Magdą Tarach przy okazji wspólnej sesji zdjęciowej, jest niesamowicie, niepowtarzalnie i zawsze sympatycznie :)
Nie widziałyśmy się bardzo długo, kilka lat, coś nasze drogi artystyczne się rozmijały, mimo stałego w miarę kontaktu. Ale w końcu nastąpił dzień taki, gdzie spotkałyśmy się na sesji zdjęciowej :) i to nie jednej ;]

Pierwsza miała miejsce w pubie Rock Out w Dąbrowie Górniczej, położonej obok serwisu i sklepu motocyklowego Ogryz Motocykle
przy ul. Wybickiego 1a.
Pozowały dwie osoby, modelka zwerbowana przez Magdę - 
Ania Cichoń, i mojej znajomej śliczna córa - Maja. 13letnia ślicznotka :) 

Pierwszą zrobiłyśmy na rockowo z ironią i lekkim przekłamaniem w postaci spódnicy z tiulów, wykonanej przez Magdę, drugą zrobiłam na Pin Up, 
ale z racji wieku, starałam się nie przegiąć z makijażem, by nie postarzyć za bardzo Majki.

 Jak widać, motocykle też pozowały - powyżej Harley Davidson znajomego, i moja Honda Ascot VT500 :)

tutaj drugi Harley Davidson, betoniarka jak nie wiem, jak się ją odpali 
i straaaasznie ciężka :)


Mojego Przemka Suzuki Intruder pozował w knajpie :):) hihi ;) 

Poniżej zdjecia autorstwa Magdy Tarach, gdzie pozowała Ania :)




do makijażu oka użyłam matowego cienia z palety Kryolan, w kolorze granatu, który następnie pokryłam najciemniejszym pigmentem Glazel Visage w kolorze niebieskiego. Efekt był boski :)


Maja była pomalowana paletką cieni T22 z MAP, na ustach miała pomadkę-farbkę Inglot w kolorze soczystego różu, i policzka muśnięte miksem róży         z MAP z mojej palety :) 





Tutaj wersja Majki w sklejce przed i po :) prawda, że śliczna?
 i te błękitne oczy :) mała diablica :)




Jeśli podobają Wam się prace Magdy, zapraszam do wzięcia udziału w naszym wspólnie organizowanym konkursie, w którym także pomaga nam projektantka Angelika Wysoczarska :)   

Tutaj macie więcej informacji -->  https://www.facebook.com/photo.php?fbid=134543070088642&set=a.120505854825697.1073741831.113280995548183&type=1&theater


Dobranoc i do następnego!  :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

To jest blog makijażowy, proszę o komentarze dotyczące danego wpisu i makijażu, bądź zdjęć.. nic ponad temat zawarty w danym poście.
Mniej śmieci w ten sposób będzie :)

Dziękuję.