czwartek, 20 czerwca 2013

Pielęgnacyjna Recenzja, czyli jak się spisują kosmetyki z Perfecty :)

Witajcie!! 

Niedawno, na fanpage'u na Facebooku  marki Perfecta, zostałam wybrana jako jedna wielu Perfekcyjnych Testerek. Wypełniłam ankietę, i tym oto sposobem, w moje ręce trafiły trzy pełnowymiarowe kosmetyki, o których wspominałam  w owej ankiecie, że chciałabym je wypróbować.

1 - Peeling Cukrowy do ciała z masłem kakaowym i olejem z gardenii
2 - Krem Na Dzień Do Cery Zmęczonej Rozświetlający z dodatkiem      witaminy C i oleju arganowego
3 - Krem Matujący dla osób mających cerę z niedoskonałościami
 z dodatkiem EKO goji.



na aplikacji Perfecty już opisałam produkty :   https://www.facebook.com/kosmetyki.perfecta?sk=app_513504948685461  , znajdziecie mnie tam po imieniu i nazwisku i można zagłosować na najfajniejszą i trafną recenzję. Wyszłam z założenia, że napiszę to, co przydatne, niż owijanie w bawełnę. Dla kilku wybranych testerek w etapie drugim, marka Perfecty przygotowała niespodziankę w postaci zestawów kosmetyków ich firmy oraz T-shirtu :)  wszystkie info na fanpage :)


Zacznijmy od recenzji moich nowych zabawek :)


KREM MATUJĄCY DLA OSÓB MAJĄCYCH CERĘ Z NIEDOSKONAŁOŚCIAMI Z DODATKIEM EKO GOJI.

pojemność 50ml. 
Opis producenta:
produkt polecany dla osób z cerą trądzikową, skłonną do wyprysków i zaskórników.
Jak działa:
Goji działa antyoksydacyjnie, siarka przyspiesza redukcję wyprysków i hamuje powstawanie nowych, a perły skutecznie matują na wiele godzin. Filtry UVA/UVB chronią przed fotostarzeniem.
Stosowanie: 
rano i wieczorem na oczyszczoną buzię.

Cena to ok 12zł.

Co ja o nim sądzę? 

Mam sama problem z moją cerą bo mam skłonności do wyprysków 
i zaskórników, a ten krem świetnie sobie z nimi radzi, i faktycznie daje efekt matowej buzi na wiele wiele godzin. Jego zapach nie jest drażniący, konsystencja fajna, nie pozostawia tłustego filmu na buzi, i szybko się wchłania.




 Wystarczy niewielka ilość kosmetyku by wetrzeć go w buzię. Polecam wszystkim osobom, które mają skłonność to przetłuszczania się twarzy. Jest to dobra rzecz pod podkład przy makijażu. Dla mnie bynajmniej. Buzia zostaje bez błysku naprawdę bardzo długo. 


Więc moja ocena po 9tym dniu stosowania z 5ciu możliwych punktów? PIĘĆ :)



KREM NA DZIEŃ DO CERY ZMĘCZONEJ Z DODATKIEM WITAMINY C I OLEJU ARGANOWEGO

pojemność 50ml, zawarta w fajnym poręcznym słoiczku

Opis producenta:
produkt polecany dla osób po 30tym roku życia do cery szarej, matowej i zmęczonej. Polecany również jako regenerująca kuracja dla skóry wysuszonej po lecie lub niedotlenionej po zimie.
Jak działa?:
skoncentrowana witamina C zapewnia intenstywną regenerację skóry, likwidację oznak zmęczenia i stresu oraz szybką poprawę kolorytu. Olej arganowy nawilża i rewitalizuje naskórek, a także doskonale wygładza zmarszczki i niweluje oznaki starzenia się skóry. Energia ATP zwiększa dotlenienie komórek, co skutkuje szybszą odnową skóry. Mikropigmenty rozświetlające dyskretnie ożywiają skórę a filtry UVA/UVB (SPF10) chronią przed fotostarzeniem.
Stosowanie:
 codziennie rano wklepać delikatnie krem w oczyszczoną skórę twarzy i szyi. Znakomicie nadaje się pod makijaż.


Cena to ok 15zł


Co ja o nim sądzę?

Tak, to ostatnie zdanie w zastosowaniu - TO PRAWDA. Ja w tym roku kończę trzydzieści lat, spróbowałam na sobie pod makijaż jak byłam po ciężkim dniu przepracowaniu itp itd, i faktycznie daje efekty. Można go spokojnie położyć na buzię w godzinach wieczornych, bo jego zapach tak fajnie relaksuje, jakby cytrynki :) Sam krem jako krem, dla mnie będzie nie wskazany, bo mam tłustą cerę w kierunku do mieszanej. Więc ja jedynie go stostuję pod podkład w dniach kiedy albo jestem mocno niewyspana, albo faktycznie chodzę sobie po domu i nie jestem w ogóle umalowana i dobrze mi z tym, bo witaminka C i olejek arganowy z tego kremu robią mi dobrze na buzi  hehehe :] 
Jego konsystencja jest fajna, nie zostawia super tlustej powłoki, jednak widać że jakby buzia się świeciła, rozświetlała :)
widać poniżej na zdjęciach :)






moja ocena końcowa? także zasłużone wielkie 5 pkt :)



CUKROWY PEELING DO CIAŁA Z MASŁEM KAKAOWYM I OLEJEM Z GARDENII, REGENERUJĄCY

Opis producenta: 
peeling do ciała o właściwościach złuszczających i wygładzających. 
Jak to działa?: 
Naturalne kryształki cukru, usuwając martwe komórki naskórka, idealnie wygładzają powierzchnię skóry i niwelują wszelkie niedoskonałości. Masło kakaowe i olej z gardenii przyspieszają proces odbudowy naskórka, znakomicie regenerują, nawilżają i zapobiegają wysuszaniu skóry. Peeling regulując mikrokrążenie,  ujędrnia i odmładza skórę, a kakaowy zapach poprawia nastrój i dodaje pozytywnej energii
Stosowanie:
rozprowadzić peeling na wilgontej skórze ciała, kolistymi ruchami.wykonać masaż, następnie spłukać wodą.
pojemność 225ml.

cena ok 17zł.



Co ja o nim sądzę?

drobinki w tym kosmetyku nie są super grube ani bardzo małe, takie w sam raz jak dla mnie.


 Jak nakładam go na ciało, widzę, że lekko zmienia kolor na biały i wydziela z siebie woń przyjemną kakaową :) już w trakcie stosowania jestem więc rozluźniona i odprężona. Poprawia kondycję skóry całego ciała, dodatkowo, jego zapach, kojarzy mi się z moimi ulubionymi cukierkami z dzieciństwa - Z KRÓWKAMI :) Kto nie lubił krówek? :) hehehehe :)  Jest to świetny kosmetyk do pielęgnacji ciała, jednak dla tych bardziej wymagających i chcących by peeling mocno je ścierał - na pewno nie. Zostawia on na skórze powłokę tłustą poprzez wysoko postawioną w składzie parafinę. Mnie ona nie przeszkadza, bo mam suchą skórę ciała i to jest dla mnie akurat ok.


Moja ocena? 5  :)



Co Wy sądzicie o kosmetykach Perfecety? Ja w swojej półce z kosmetykami pielęgnacyjnymi jeszcze posiadam mnóstwo saszetek z peeelingami, maseczkami, serum, i krem matujący z mikroperłą :) z każdego z nich jestem zadowolona.

Na dziś zostawiam Was z tym wpisem. Myślę, że recenzja moja Wam się przydała.

Pozdrawiam  ! 

1 komentarz:

  1. kogo ja tu znalazłam :* Renia! :* Peelingu z perfecty też używam, ale wręcz kaleczy moją skórę ;<

    OdpowiedzUsuń

To jest blog makijażowy, proszę o komentarze dotyczące danego wpisu i makijażu, bądź zdjęć.. nic ponad temat zawarty w danym poście.
Mniej śmieci w ten sposób będzie :)

Dziękuję.