środa, 22 maja 2013

zestaw małego podróżnika :)

Witajcie. Dzisiaj pokażę Wam swoje maleństwa jeśli chodzi o zestaw podróżny do malowania na wyjazdy w góry, zloty motocyklowe, czy inne wszystkie wiążące się z dłuższym pobytem poza domem.


Ponad rok temu zakupiłam ten zestaw i nie żałuję. 
Chodzi oczywiście o pędzelki do makijażu.

Moje są z firmy Lancrone, jest ich sześć w etui, które dodatkowo ma kieszonkę na kosmetyki ;)

tak się prezentują:

Moje już trochę przeżyły, mimo mycia etui, itak puder się wlepił swoim kolorem. Ale mnie to nie przeszkadza za bardzo :) 









 Tu, pod zapęciem czai się kieszonka na kosmetyki - te najbardziej potrzebne, np. puder w kamieniu, tusz do rzęs, róż do policzków :)




 W środku znajduje się sześć maleństw do makijażu :)  
Opiszę każde z nich
1) pędzel do brwi, i kresek także. Bardzo precyzyjnie robi się nim kreski przy nasadzie rzęs, także bardzo dobrze radzi sobie z brwiami




 2) pędzel "koci języczek" do nakładania cieni :)



3) pędzelek do ust, w  skuwce :)




4) pędzelek "kulka" do rozcierania przejść między kolorami i zmiękczania makijażu oka



5) pędzel do różu ;) skośne włosie bardzo ułatwia konturowanie buzi



6) pędzel do pudru, oraz brązera :) jest dalej sprężysty, bardzo dobrze rozprowadza kosmetyki i radzi sobie z sypkim jak i w kamieniu pudrem :)






Te maleństwa często są ze mną na wyjazdach :)




Poza tym, pochwalę Wam się moim maleństwem na dwóch kółkach :) tej niedzieli, w zielone świątki, w końcu mogłam 1szy raz na nim wyjechać, chociaż trochę się bałam.

Pierwszy cel jazdy to Strzemieszyce do babci mojej, czyli krótki odcinek, ale kręty bym mogła nabrać wprawy w zakrętach :)  jakoś dałam sobie radę, jestem z siebie dumna, ale będę jeszcze bardziej jak opanuję jazdę na perfekt :)




mój 2letni kuzynek Adaś był pod wrażeniem -  w tle Suzuki mojego Przemka :) tego dnia jechaliśmy na dwa motocykle.





To na tyle. dzisiaj lecę także na dwa kółka jednak bez silnika  - na rower :)   miłego dnia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

To jest blog makijażowy, proszę o komentarze dotyczące danego wpisu i makijażu, bądź zdjęć.. nic ponad temat zawarty w danym poście.
Mniej śmieci w ten sposób będzie :)

Dziękuję.