niedziela, 7 kwietnia 2013

Moich kilka pierwszych razy... :)

Hej dziewczyny ;)
Tytuł deko dwuznaczny mi wyszedł, ale musi taki pozostać... 
poniżej pokażę już, dlaczego :)

Wczoraj debiutowałam dwa razy:

 - Pierwszy raz zrobiłam paznokcie na tipsie bezbarwnym z frenchem :) 
 Nie przeczę, wyzwanie super. Bo trzeba się naprawdę solidnie przyłożyć, 
by każdy paznokieć wyszedł podobnie, nie każdy krzywo umalowany, by biała końcówka była dopracowana itp itd. Na tzw "clearach" zdarzyło mi się pierwszy raz pracować. Bardzo fajne są.. :)

  Poniżej pokazuję efekty mojego pierwszego razu z frenchem :)






Wiem, że super idealne nie są, ale jak na debiut to jestem z siebie zadowolona :) Rąk użyczyła mi przyjaciółka Ola :)

Także wczoraj 1szy raz debiutowałam jako fotograf :) Hihi. Spotkałam się przy winie u Agaty w studio
 i wyszły nam fajne dwie stylizacje :)

Przy półsłodkim rosso pierw wybrałyśmy zaległe zdjęcia do publikacji naszej :)


następnie zmęczyłyśmy trochę kiciaki jej - Skipera i Kitkę :D

Kitka deko śnięta, bo je oba zbudzilyśmy :)


Skiper ma nieźle pomarańczowożółte oczy... :o 





 No, miłości kociej już dość.. teraz nasze wygłupy :) Pierw Agata przed makijażem :


tutaj 1sza stylizacja



I Agata na planie zdjęciowym - a ja w roli fotografa : 


druga stylizacja była w wersji surowej mocno upiorna :D


jednak spójrzcie na efekt końcowy, tutaj także ja robiłam zdj. :)


Agata była odpowiedzialna tego wieczoraj za pozowanie na planie zdjęciowym
i retusz zdjęć.



Strasznie pozytywnie minęło to spotkanie, Agacie życzę dużo szczęścia i szybkiego zarobku tych 20tu kafli na tygrysa i A.R. :)  Buziaki kochana!!


A my widzimy się w następnym wpisie.. :)  

5 komentarzy:

To jest blog makijażowy, proszę o komentarze dotyczące danego wpisu i makijażu, bądź zdjęć.. nic ponad temat zawarty w danym poście.
Mniej śmieci w ten sposób będzie :)

Dziękuję.