wtorek, 5 marca 2013

po dłuższej przerwie.. jestem :)

No, trochę u mnie się bardzo popsuło w domu, raczej nawet bym rzekła - strasznie. Ale powoli się zbieramy do kupy, ja mama i brat, po stracie taty. Zmarł nagle i moim zdaniem za szybko.. 
no, ale nie o tym miało być :)

Jestem już w pełni sił, chociaż czasem łapię się, że w codziennych czynnościach już mi nie pomoże i nie odwzajemni uśmiechu czy żartu.

Załapałam się na sesję zdjęciową do Floriana Lubińskiego, w ramach odstresowania,
zapisałam na Kick Boxing oraz wykonałam w końcu kilka pierwszych par rąk paznokci metodą żelową :)


Pochwalę się Wam w następnym wpisie żelami, jakie zakupiłam za pośrednictwem serwisu allegro.pl z marki Gabrielle Nails.
I dodam kilka zdjęć z pazurków.

Tymczasem, zdjęcia z sesji foto, do której umalowałam przemiłą Klaudię kilka dni temu:






Bardzo się ciesze, że mogłam pomóc Florianowi przy tej sesji i umalować Klaudię.
Myślę że jeszcze ją wezmę w swoje pędzelki.


w dniach 9-10 luty byłam we Wrocławiu z fryzjerką Izą Sokołowską 
i modelką Emilią (Bizeta) na sesji u trzech fotografów. 
Dotarłyśmy tam dzięki mojemu Lovowi. Bo Emilce rozleciała się Tigra, więc w efekcie końcowym nie  był to stricte babski wypad, bo z jednym facetem kierowcą na pokładzie. 
Ugościł nas dobry znajomy Izy - Michał vel. Kot/Kociu/Pan Kot :) po sesji w sobotę wyruszyliśmy w miasto odstresować, 
byliśmy w Schodach Do Nikąd (nie polecam, bo mi się nie podoba),
 w klubie gdzie chyba kończyła się już impreza i na koniec w NIEBIE 
(lokal jak dla mnie naprawdę rewelacyjny!!).

W NIEBIE klimaty reggae, ska', rock polski i zagraniczny, alternatywna muzyka i super klimat. 
Coś dla mnie :)




Zdjęcia dostałam obecnie od jednego fotografa - wspaniałej i bardzo utalentowanej 
- młodej i kreatywnej osoby.








Poniżej kilka ujęć z serii "Po Robocie"


backstage u Ani w studio: Iza - Reeenia pomaluj mnie!!
Ja - no dobra no.. :P
 backstage u Ani w studio - drobne poprawki:)
 backstage u Ani w studio - cała rodzinka w komplecie, można tam znaleźć i Panią Fotograf - 
- to ta brunetka między mną a Emilą :)

 Schody Do Nikąd - i dzióbki w WC :)

 Schody Do Nikąd - Pan Kot i Lov

 NIEBO - ahaha :D

 NIEBO 

ostatnie foto, do zdjęcie z przygotowań rannych niedzielnych na sesję o 9 rano. Iza po 4h snu, ja bez snu, Emila to już nie wspomnę :)
Jestem z niej dumna, bo prawie 40h bez snu, i dała radę, i na każdych zdjęciach wyglądała the best! :)

I Emilii dziękuję stąd bardzo za wsparcie i trwanie przy mnie, kiedy łzy leciały,
za to, że trzymała mnie w kupie i dała powód do siły i nie łamania się.
Dziękuję:*

Dzisiaj na tym zakończę swój wpis.
No, może jeszcze pochwalę Wam się moim nowym dzieckiem :)


Jest to Honda VT 500 Ascot :)

bardzo zadbana, lekka i zwinna :)
także ten sezon już nie będę się kulać na zadupku mojego Lov.
A na swoim Maleństwie :) ha! :)

1 komentarz:

To jest blog makijażowy, proszę o komentarze dotyczące danego wpisu i makijażu, bądź zdjęć.. nic ponad temat zawarty w danym poście.
Mniej śmieci w ten sposób będzie :)

Dziękuję.