czwartek, 28 marca 2013

New, new, neeew :)

Z recenzjami kosmetycznymi chwilowo się wstrzymuję.  
Nie mam weny by pisać  długie posty o danych kosmetykach, ich zaletach, wadach, wartościach itp itd.

Na to przyjdzie czas z pierwszym powiewem tej PRAWDZIWEJ ciepłej wiosny.. ;)


Obecnie mogę Wam się pochwalić jednym z bacsktage z wczoraj, 
oraz wynikami sesji foto na spontanie dzisiejszej :)

Na moim fanpage będę zamieszczała teraz najwięcej nowości, więc zapraszam
do polubienia i obserwowania :)

https://www.facebook.com/renatajackowskamakeup







Wczoraj wreszcie spotkałam się 
z Tomkiem Gąseckim 
 w jego studio u mnie w mieście
 na sesji portretowej.
Pozowała nam Gabrysia B.

Zwykle nie pozuje do takich projektów, a raczej bardziej odważnie..
przedsmak mini, w wersji bw - na zdjęcia poczekacie jeszcze - dostanę po świętach ;)


Jak wszyscy lecą w klimaty kwieciste i wiosenne motywy - ja także poleciałam - a co. Nie mam podobnych w pf, a jak już, doliczę się jednego aż sprzed kilku lat, więc wypadało nadrobić, hihi :)


A oto efekty dzisiejszego spotkania z Agatą i Kasią :) naprawdę spontanicznie wyszło - bo w ostatniej chwili okazało się, że jednak damy radę się spotkać 
w studio Agaty. I tak powstały dwie stylizacje... 

Pierwsza - no make up praktycznie na oczach połączony z efektem glossy eye - błyszczyk na cieniach do powiek i intensywne fioletowe usta :)

 Kitka - Agaty kociak - musiała sprawdzić, czy ładnie pachnie pomadka :D:D





A tutaj taka zabawa... paletka z INGLOTA pomadek, te najnowsze, co wiele 
z Was już zna - miała swój debiut, 
niekoniecznie na ustach dzisiejszego dnia.. :)


 Tada... :) Jak na 1szy raz z użyciem tych pomadek w takim celu - poszło nawet nieźle - wiem na przyszłość co muszę poprawić i z czym się mocno przyłożyć. Ale i tak efekt zadowalający - STOKROTKI... :) Moje ulubione kwiaty :)




Kasia to bardzo sympatyczna osoba i śliczna, 
spojrzenie ma so hipnotajzin... :)


Zdjęcia te także obejrzycie u Agaty na jej blogu modowym - http://30upblog.blogspot.com/2013/03/wiosna-foto.html  ;)


A tak wygląda moje cudo, którego użyłam do malowania dziś:



A niebawem...
coś co stworzyłam dziwnego z Olą Fijałkowską i Karoliną Kaczyńską... :)

Taka mała zapowiedź dla Was i dla fanów dwóch kółek.. :) Kosmiczna motocyklistka nadchodzi.. hehe :)



Do zobaczenia next time.. Dobrej nocy!  buziaki :)

4 komentarze:

  1. Też mam takie zdjęcia u siebie:P hahaha było fajnie:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też muszę mieć te pomadki :D Odkładam i odkładam zakup, ale trzeba wreszcie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiosenne bardzo mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Te kwiatki w formie maski na prawdę robią wrażenie! Super! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

To jest blog makijażowy, proszę o komentarze dotyczące danego wpisu i makijażu, bądź zdjęć.. nic ponad temat zawarty w danym poście.
Mniej śmieci w ten sposób będzie :)

Dziękuję.