wtorek, 29 stycznia 2013

W rytmie Reggae/Ska' :)

Siedzę w domu na zwolnieniu lekarskim i mi się strasznie nudzi. 
Z racji, że lekarz kazał mi rękę ćwiczyć, zaprosiłam do siebie na nocne ploty znajomą. 
I przy piwku Książęcym Czerwonym wyszła mała zabawa z kolorami i najciemniejszym podkładem w moim kuferku z marki Inglot.

Tym bardziej ciekawe efekty, gdyż Kasia - sąsiadka jest blada dość mocno i ma białoblond włosy,hehe :)


Słuchałyśmy na YT kanału z muzyką Reggae, cały czas.

I wyszło mi coś w tym stylu :

1. użyłyśmy do przemiany Kasi w opaloną blond reggae dziewczynę podkładu Inglot - AMC Creme Foundation o odcieniu MC300.

poniżej Kasia przed 





2 . żeby efekt na końcowych zdjęciach był naprawdę super,  
oprócz buzi i szyi i uszu, przejechałam podkładem także dekolt i ramiona. Ciekawie to wyglądało hehe :D


3. do makijażu oka użyłam dwóch paletek: Sleek-Acid i Glazel Visage  15szt MAT :) poszły kolory Reggae.


4. By efekt był wyrazisty - brwi także podkreśliłam, cieniem z paletki T22 z MAP, tym najciemniejszym brązem. 
A na linię rzęs nałożyłam Eyeliner z Nouby :) 
ten metaliczny czerwony, kocham go :)


5. Na policzkach mieszanka kolorów róży z palety MAP, na ustach zaś, konturówka czerwona do ust po lewej, w środku obramówka żółtą kredką do oczu, i zieloną - wypełniałam tymi samymi cieniami, co na oczach.
Na końcu zaznaczyłam błyszczykiem. A linię wody na oku umalowałam białą kredką MaxFactor :) na koniec tusz do rzęs i gotowe.


Tutaj macie zdjęcia - NA MOJEJ ŚCIANIE W POKOJU, zwykłym Canonem :) Trochę pokombinowałyśmy z pozowaniem i fryzurą :) 



* *retuszem lekkim (usunięcie pyłku z żółtego cienia pod lewym okiem modelki i kontur ust z lewego kącika) zajęła się Ola Fijałkowska, za co jej dziękuję :) mój PhotoFiltre tu nie dawał rady, ingerencja w zdjęcia MINIMALNA, na moją prośbę.


I jak Wam się podoba? :)

Ja jestem bardzo zadowolona. Sąsiadka również, tym bardziej że nie spodziewała się takich super mega efektów... :)


A poniżej fota - głupawka na koniec malowania się. My i nasze super białe dłonie przy tym, co zrobiłyśmy sobie nawzajem tamtego wieczora :)









31 stycznia mam ściągnięcie szwów i kontrolę. Więc trzymajcie kciuki bym szybko wróciła do pracy :)

9 komentarzy:

  1. Mistrzostwo świata! Świetnie to wygląda, nie widać efektu maski..! Zdolniacha :p Ale usta to mnie już kompletnie urzekły! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Renia mega zajebiscie to wyglada... Zapiera dech :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Appreciate this post. Will try it out.

    Feel free to surf to my web blog: avoir plus de vue sur youtube
    Also see my webpage > comment avoir plus de vues youtube

    OdpowiedzUsuń
  4. Hey there just wanted to give you a quick heads up.
    The text in your content seem to be running off the
    screen in Firefox. I'm not sure if this is a formatting issue or something to do with browser compatibility but I figured I'd
    post to let you know. The design look great though!

    Hope you get the problem solved soon. Many thanks

    Feel free to surf to my webpage ... randall cobb jersey cheap

    OdpowiedzUsuń

To jest blog makijażowy, proszę o komentarze dotyczące danego wpisu i makijażu, bądź zdjęć.. nic ponad temat zawarty w danym poście.
Mniej śmieci w ten sposób będzie :)

Dziękuję.