poniedziałek, 21 stycznia 2013

Mini recenzja obiecanej odżywki i trochę fot ślubnych :)

Długo nie pisałam, to przez bolącą łapkę i natłok spraw i obowiązków. Niedawno zrealizowałam projekt ślubny u znajomej fotograf, Agaty Kuler. Ostatnia sesja stylizowana na ślubną, bo czuję się mocno zaspokojona w tym temacie hehe :)

Możliwe, że moja strona na iportfolio deko się zmieni, a i nawet całkowicie. Na dniach pojawi się nowy numer kontaktowy do mnie, dla klientek potencjalnych na makijaż, bądź rzęsy czy także.. paznokcie :)

Tak, zrobiłam kurs z przedłużania paznokci :) 


z tej strony jako osoba, której te paznokcie robiono, byłam mocno niecierpliwa. Ale jako osoba po drugiej stronie stolika - czuję radochę :) zdobienie, french, żelowanie naturalnej płytki, i w ogóle.. polubię to :)

Obecnie zbieram zapisy na paznokcie za zwrot kosztów kosmetyków by wprawić się w nich :)

Jestem po zabiegu na zespół cieśni nadgarstka, prawą rękę mam w bandażu uciskowym, przecięta łapka wzdłuż nadgarstka i spuchnięta mocno. Od wczoraj :)
Ale nawet udaje mi się nią pisać i robić podstawowe czynności, jednak sama się umalować 1szy raz nie umiałam lewą.. trudno, nierównomiernie mi się podkład nałożyło i byłam w plamki hehe... :) niebawem ręka wróci do normy i będę mogła zaś malować  :)


No, to czas na recenzję.


Opiszę Wam Odżywkę Keratynową do paznokci brwi i rzęs

nie mam zdjęć jak wyglądały moje łapki, przed i po, stąd mała recenzja.




Cena około 10-20zł.  
W zależności, gdzie kupicie. Na allegro łatwo ją dostać, całe 48sztuk w pudełeczku.

na zdjęciu ostatnim opis działania i sposób użycia.
Stosowałam się do niego.

jeden delfinek-rybka, starcza na 3-4 aplikacje, na wszystkie 10 paznokci :) Faktycznie zagoiły mi się skórki, paznokcie zaczęły szybko rosnąć i być ostre i fajnej kondycji.

Nie kupiłam całego kartonika ponieważ byłam przed zabiegiem i ćwiczyłam paznokcie. Więc nie widziałam sensu w kupieniu ich, i tym samym mogę Wam napisać, co się działo z paznokciami moimi po zaprzestaniu używania odżywki, jak skończyły mi się delfinki z próbnego opakowania.
Otóż.. po około niecałym tygodniu, skórki odrosły w mega tempie, a paznokcie zaczęły być miękkie, łamliwe i podatne na wygięcia.. I skórki obecnie mam zaschnięte mocno. Czyli jak przestaniesz używać odżywki tej, kondycja skórek stanie się marna... wręcz straszna.
doszłam z moimi skórkami do ładu za pomocą kremu do rąk  i paznokci, silnie regenerującego i jest okay.. :)

Moja ogólna ocena dla tego produktu na 5 możliwych punktów to 4,5.
Bo mimo wszystko przy regularnym stosowaniu kondycja paznokcia i skórki jest super.
Zastosowałam kilka razy na rzęsy. Wzmocniła je, a brwi jakby stały się silniejsze i gęstsze.



Cieszę się, że u mnie sezon ślubny już się rozpoczął.
Jednak pomęczę Was kilkoma zdjęciami panien młodych z 2012 :)
Dostałam zdjęcia od Ani, ubranej w niebieskie kolory na oczach z Make Up Atelier Paris.. :) pięknie wyglądała



fotografował Grzegorz Nagrodzki :)

Miałam także nietypowe zamówienie na makijaż, bo w odcieniach intensywnej neonowej zieleni :)
Użyłam do tego makijażu paletki Sleek Acid
Tutaj urocza Ula :)

1sze foto, moim zwykłym aparatem fotograficznym, na makijażu próbnym ;)  super tęczówka wyszła, jakby Ula miała soczewki - a nie ma :)

Tu już z przygotowań. Zdjęcia za życzliwością Karamell Studio, Rafała i Oli :)






I na koniec bonusowe zdjęcie od mojej ulubionej panny młodej, zwariowanej Dominiki :)

Fotografował Tomek Horowski, bardzo sympatyczny pan fotograf :)

Poniżej także załączam filmik z teledysku plenerowego Dominiki i Bartka :) fajna para :)



miłej lektury życzę Wszystkim, ja się położę z Czarnym i obejrzę jakiś serial na iitv.info :)

Nowa seria Californication wyszła! :) więc nie ma nudy wieczorem :)














Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

To jest blog makijażowy, proszę o komentarze dotyczące danego wpisu i makijażu, bądź zdjęć.. nic ponad temat zawarty w danym poście.
Mniej śmieci w ten sposób będzie :)

Dziękuję.