sobota, 17 listopada 2012

Recenzja korektora marki Proto-Col i publikacja nowa :)

Witajcie, witajcie.. :)
Tak się rozpisałam ostatnio, i postanowiłam trochę odetchnąć od bloga i dać Wam trochę przerwy.

Nie przywykłam jeszcze do codziennego uzupełniania go nowymi postami.

Dziś opiszę Wam produkt marki Proto-Col, której resztę asortymentu znajdziecie tutaj -> http://www.beautybrands.com.pl



Jest to..

WYPIEKANY KOREKTOR MINERALNY PROTO-COL

** gdzie go dostaniesz?

http://www.beautybrands.com.pl

** Co piszą o mnie na stronie? Czyli kilka słów od producenta:

mineralny korektor wypiekany posiada właściwości przeciwzapalne, które skutecznie działają w miejscach problematycznych, jednocześnie poprawiając elastyczność i nawilżenie skóry. Korektor Proto-Col redukuje problemy skórne, cienie pod oczami, zaczerwienienia, zapobiega świeceniu i koryguje niezdrowy, zmęczony i ziemisty kolor skóry. Dzięki naturalnym antyalergicznym składnikom łągodzącym, odbudowuje naturalny balans PH skóry. Idealny produkt do pozbycia się problemów skórnych  i zadbania o promienny zdrowy koloryt cery.


Poniżej zdjęcia produktu - dostałam pełnowymiarowe opakowanie, co mnie bardzo cieszy :)





Wraz z kosmetykiem dostałam broszurki informacyjne o kosmetykach mineralnych i tych pielęgnujących, dobrze opisane każde produkty, cena podana, zdjęcia produktów - czytelna bardzo ulotka :)

Kilku osobom już rozdałam.. mam nadzieję, że także sięgniecie i skusicie się na kosmetyki tej marki :)











** Cena

koszt za ten kosmetyk to 159zł



Dostałam na maila info od przedstawicielki marki, że najlepiej nakładać go pędzelkiem do korektora, płaskim, bądź ściętym pędzelkiem do różu, w celu rozświetlenia wybranych przez nas partii twarzy.

No, i tak go zaczęłam używać, by sprawdzić czy faktycznie działa i  robi  to, co piszą na stronie :)



Zrobiłam zdjęcia, byście mogli krok po kroku zobaczyć..

Nie przeraźcie się proszę moją buzią - mam obecnie problemy z cerą po okresie, dość ostro mnie potraktował trądzik i czeka mnie dermatolog.. bo dłużej tego domowymi sposobami nie mam zamiaru leczyć.. Na zdjęciach na czerwono jest opis co i jak.




 * sorrki za lekko naświetlone foto.. :/





Po wykończeniu buzi pudrem i różem, wytuszowaniu rzęs  i umalowaniu ust, ruszyłam w miasto.

Po całym dniu dalej moje mankamenty na twarzy były przykryte - więc plus za trwałość  :)

Moje wrażenia? Hmmm... 1szy raz mam w rękach korektor wypiekany. 
W ogóle jeśli chodzi o korektory, to górują u mnie w kuferku te w konsystencji kremowej, tłustej, bądź w pisaku bardziej wodniste.. 
Także, miałam co robić i z czym się bawić przy tym kosmetyku.

Opakowanie mnie zachwyciło, jest bardzo estetyczne, samo pudełeczko, 
w którym przyszedł do mnie kosmetyk, to takie różowe cudo :) hihi :]

No,ale do rzeczy. 
Za tą cenę pewnie każda z Was nastawi się na cudotwórcze dzieło.
I... nie rozczarujecie się.  Pierwsze moje próby z tym kosmetykiem były nieudane, bo źle go rozprowadziłam - jak dacie za dużo go, przebije przez puder..

Jest to mozaika kolorów, więc możecie pokombinować. 
Najwięcej ma fioletu i różu. Zieleń także się znajdzie. Zmieszane razem pod okiem i na skroń daje efekt rozświetlenia i faktycznie, buzia staje się bardziej promienna. Użyłam go na sesji zdjęciowej do magazynu Fryzury I Makijaże Ślubne niedawno. Na zdjęciach w gazecie okaże się, czy dał radę 
- tam spełnił on się w roli rozświetlacza do twarzy :)


Ja jestem zadowolona. 

Moja ogólna ocena z pięciu możliwych punktów to 5+.
Polecam go z czystym sumieniem.

Jak dla mnie idealny, często borykam się ze zmęczeniem i mam wrażenie ciężkich oczu i nie tylko, więc rozwiązanie idealne szczególnie na wyjścia do znajomych czy na wieczór, by zatuszować całodzienny maraton :]





I mam dla Was nowinę...

NA HASŁO MEJKAPYRENATY NA STRONIE http://www.beautybrands.com.pl/  
KOSMETYKI MARKI PROTO-COL 
OTRZYMACIE 10% TANIEJ, 
OFERTA JEST  BEZTERMINOWA, 
WIĘC ZAPRASZAM DO SKORZYSTANIA :)



Na koniec taka mała niespodzianka :)

 
Najnowsze wydanie Ślubnych Fryzur I Makijaży wydanie Zima 2013 nr1. dotarło do mnie pocztą :) 
W środku moja praca, pozowała Paula Haponiuk, 
włosy  to zasługa Izy Sokołowskej,  zdjęcia poczyniła Agata Kuler


Ostatnio bardzo dobrze mi się z nią współpracuje, z resztą.... od niej wszystko się zaczęło - te zdjęcia i malowanie do nich... :) Do następnego :)

5 komentarzy:

  1. Gratulacje! Jeśli ten korektor tak tuszuje, to rzeczywiście jest wart uwagi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no, dla mnie w tej chwili to numer jeden przy tych problemach z cerą ;)

      Usuń
  2. szkoda że nie napisałaś nic o trwałości.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witajcie, zużyłam już całe opakowanie tego pudru. Rzeczywiście dobrze kryje, ale cera świeci się i trzeba makijaż poprawić w ciągu dnia. Jego dużą wadą jest to, że nie jest wydajny ponieważ obsypuje się przy zetknięciu z pędzlem. Poza tym dystrybutor, czyli firma BEAUTY BRANDS DISTRIBUTION S.C.nie dba o jakość przesyłek i dwukrotnie zdarzyło mi się że otrzymałam odklejony puder od opakowania, a taki kosmetyk nie jest już raczej niczym luksusowym.

    OdpowiedzUsuń

To jest blog makijażowy, proszę o komentarze dotyczące danego wpisu i makijażu, bądź zdjęć.. nic ponad temat zawarty w danym poście.
Mniej śmieci w ten sposób będzie :)

Dziękuję.