środa, 11 kwietnia 2012

Ślubnie.. :)

Sezon ślubny 2012 już całkiem rozpoczęty. Od marca ciężko pracuję. 1szy makijaż próbny ślubny wykonany był przeze mnie w lutym.. stosunkowo późno. Nie malowałam w tym roku w styczniu nikogo na ślub, a szkoda :)
Może w przyszłą zimę trafi mi się jakaś Panna Młoda :)

Z racji, że ostatnio kilka wpisów temu zapowiedź się pojawiła - aktualizuję bloga - i tak rzadko coś piszę, muszę się poprawić! :)
Uzupełniam zapowiedź o cały wpis, poświęcony zdjęciom makijaży proponowanych przeze mnie na dzień ślubu. Dla tych kobiet bardziej odważniejszych, zdecydowanych, nie bojących się kolorów intensywnych, i ciemnych barw czy nawet smoky eye.. :)


Do zrobienia tych stylizacji ślubnych zaangażowałam swoje trzy Panny Młode, które są już PO. Pożyczyły mi swoje suknie ślubne, dodatki do włosów, i biżuterię także.
Były welony, jednak nie użyłam - pokombinowałam z lokówką :]
Także.. suknie pożyczone kolejno od Kasi P., Ani C. i Ewy K.  :)

Pozowały mi trzy sympatyczne osóbki, dwie modelki i jedna fotograf o cudnej twarzy :] 
Magda Żalińska, Martyna Budzyń oraz Ola Fijałkowska.
Sfotografował to wszystko, nasze zmagania - Artur Bogdziun.

1sza stylizacja - smoky eye. W rzeczywistości i na zdjęciach backstage'owych widać, że kolor był znacznie intensywniejszy. Już na oddanym przez fotografa zdj, cień jakoś "zblakł". Może to wina oświetlenia, albo tła, które było w kolorze sukni - białym.. wr. Artur ma jeszcze pomęczyć się nad tym zdjęciem, bym była zadowolona.. :)

Do makijażu oka Oli, użyłam cieni MAP paletki T12, podkład MaxFactor 101, puder Kryolan TL9, róże do policzków to moja skomponowana paleta z MAP :) Tusz do rzęs Maybeline oraz kępki rzęs.. :) No, i kreska czarną miękką kredką z MF.. :) Usta delikatne, beżowo-różowa pomadka i na to bezbarwny błyszczyk  :) Na umalowane powieki Oli jeszcze na koniec zaaplikowałam delikatnie wklepując pędzelkiem - pigment Pierre Rene - Loose Eyeshadow nr 06. Perła mieniąca na różne kolory pod światłem. Delikatnie by nie za dużo. Strasznie wydajny.. :)







Ola wystąpiła w sukni Ewy :) Włosy to lekkie sprężynki z tyłu mnóstwo stapirowanego koka zaczesanego i podpiętego wsuwkami, by miała gdzie się trzymać spinka ozdobna użyczona specjalnie na cele zdjęć od Ani Janus :)


Druga propozycja - KOLOR.  
Magdę zmalowałam paletką Sleek - Acid.  I kółkiem z inglota matowym. Fiolet z zielenią plus biała kreska przy nasadzie rzęs, które także były zagęszczone kępkami :) Róż na policzkach - oczywiście MAP, podkład MF 102, puder Kryolan TL9  :)







Magda zgodziła się na zdjęcie PRZED/PO :) stąd zamieszczam tutaj dwie miniaturki dla porównania.. :)  


Ostatnia propozycja, to brązy. Moja ukochana T22 z MAPu wreszcie zadebiutowała na sesji zdjęciowej, a nie tylko na makijażach okolicznościowych :) 

Ta paletka matowych brązów to jedna z moich ulubionych w kuferku. Zaraz obok nowo nabytej palety 20cieni z Kryolanu  :)


Na buzi Martyny - ona tutaj prezentuje na sobie brązowy makijaż - znajduje się podkład MAP FLW2Y, puder Kryolanu TL9, róże z MAPu plus minimalnie muśnięcia policzków bronzerem z MF Xperience nr 02. Tusz do rzęs i na to rzęsy na pasku delikatne by nie było przesadzone. I jasne usta oczywiście.. :]  

Na wszystkich modelkach użyłam bazy pod cienie Urban Decay - Eden.  Niezastąpiony gadżet w moim kuferku, do makijaży ślubnych, i na zdjęcia.  







ostatnie zdjęcie, na życzenie dla fotografa - roztrzepana Panna Młoda :)

Martyna w sukni Kasi P. :)

Prawda, że cudne te MAPy z T22? :) I na nich także delikatnie błyszczy pyłek z Pierre Rene.. :)





To moje trzy ówczesne propozycje na makijaż ślubny dla przyszłych Panien Młodych 2012.
Sezon wrze, moje pędzelki non stop się czyszczą/brudzą i tak naprzemian. Kuferek już wymieniony na nowy, wyższy, bardziej pojemny.




:)

Moje drogie Panny Młode - nie zapomnijcie z nami, wizażystkami, rozmawiać w dniu próby O WSZYSTKIM, co dotyczy makijażu, co Was interesuje. Pamiętajcie, rozmowa z makijażystką na próbie, to podstawa. Wtedy możemy więcej  wspólnie zdziałać, i razem wydobyć z Waszych buziek coś naprawdę pięknego.



Na koniec pokażę Wam jeden z makijaży próbnych z 2012  





to już kombinacja kilku paletek MAP naprzemian ze Sleek - Acid.. ah, i mam powtórzyć na plenerowym.. wrr :)

Wyzwanie nie lada.. :):)


Życzę Wszystkim odwiedzającym spokojnego wieczora i do następnego!! 



 

10 komentarzy:

  1. Jak dla mnie ostatni makijaż jest ładny. Nie lubię zbyt mocnych. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak widać w temacie - mojej propozycje dla przyszłych Panien Młodych tych co odważniejszych lubiących mocne oko, kolor intensywny itp :):)

      Usuń
  2. przyjemne makijazyki gratuluje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Najbardziej podoba mi się makijaż Martyny, po prostu pięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  5. TO JEST BLOG O MAKIJAŻACH I SESJACH ZDJĘCIOWYCH DO KTÓRYCH MALOWAŁAM, BĄDŹ MALUJĘ. TAKŻE WSZYSTKIE MOŻLIWE ZŁE UWAGI DOTYCZĄCE MODELEK/MODELI, OSÓB WIDNIEJĄCYCH NA ZDJĘCIU, CZY TEŻ ODNOŚNIE OBRÓBKI ZDJĘĆ, ZOSTAWIĆ PROSZĘ DLA SIEBIE,EW POSZUKAĆ KONTAKTU DO DANEJ OSOBY I NAPISAĆ JEJ TO OSOBIŚCIE A NIE ZAŚMIECAĆ MI BLOGA. NIE ŻYCZĘ SOBIE.

    OdpowiedzUsuń
  6. dodałam moderację, więc nie będzie więcej takich komentarzy pod moimi postami. typowo prywatnymi docinkami do modelek czy ich facetów.

    OdpowiedzUsuń
  7. Roztrzepana panna młoda wygląda ślicznie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Makijaże są świetne, podoba mi się ten ostatni, choć może dodałabym rzęsy, a sama chyba zdecydowałabym się na pierwszy ;)

    OdpowiedzUsuń

To jest blog makijażowy, proszę o komentarze dotyczące danego wpisu i makijażu, bądź zdjęć.. nic ponad temat zawarty w danym poście.
Mniej śmieci w ten sposób będzie :)

Dziękuję.