niedziela, 12 lutego 2012

Złośliwa nuda makijażowa.. zażegnana! :)

.. no, miałam okres, gdzie prawie "przysypiałam" i nic nie robiłam, jeśli chodzi o makijaże, czy to okolicznościowe, czy do zdjęć. Śnieg i mróz dla mnie są zabójcze, i przez to rzadziej wychodziłam gdzieś na sesje zdj.
Ale już teraz czekam na dwa efekty końcowe, z dwóch różnych sesji. Jeden to pomysł Marcina Wasiołki, gdzie malowałam mu dwie jego modelki do jego pokręconego mocno pomysłu :) ciekawa jestem strasznie, jak to zrobił i czy wyszło mu to, co zamierzał :)


Z drugiej sesji dziś jeszcze dostałam zdjęcia z backstage'u na maila i nie omieszkam się nimi tutaj pochwalić :)

To jest zapowiedź moich propozycji na makijaże ślubne na 2012.
Z racji, że coraz częściej dosłownie "wieje nudą w kolorach" makijaży ślubnych, jakie sobie życzą panny młode - klasyczny zachowawczy beż/brąz, lilia, róż, lub fiolet - ja postanowiłam się postawić i zrobić tak by pokazać, ze w innych kolorach też jest pięknie i nie zawsze wygląda tak strasznie jak to niektóre panny młode sobie wyobrażają :)


Lubię gdy makijaże są kolorowe, modelarz buzi jest bardzo dla mnie ważny, profilowanie twarzy bronzerami, różami, pudrem to coś, w czym bardzo dobrze się czuję i wiem, że robię to bardzo dobrze :)
Spróbowałam też swoich sił dzisiaj jako fryzjerka, hihi. Co prawda nie wyszłabym sama w tym na  głowie na swój ślub przed setką gości, ale do zdjęć na chwilę, takie upięcia były jak ulał.. i nawet nie prezentowały się bardzo źle, podobało mi się to, co stworzyłam dziewczynom na ich głowach :) Do swojego projektu użyczyłam sukien ślubnych od moich panien młodych z 2011 roku, i jedna z dzisiejszych sukien była od mojej pierwszej panny młodej, którą malowałam kilka lat temu. Welony sobie darowałyśmy, bo by zakryły buzie i makijaż. Wpinki do włosów, także własność moich P.M.'ek  :)




Także, to zapowiedź moich makijaży na ślub na 2012 dla wszystkich zainteresowanych panien młodych.. :)













Fotografował Artur Bogdziun, pozowały mi dzisiaj - Magda Żalińska i Ola Fijałkowska.. ;)



Także złośliwiej nudzie makijażowej mówię i krzyczę stanowcze NIE. Czas na kolor i mój kontratak :)








1 komentarz:

  1. sesja zapowiada się świetnie:) czekam na więcej Twoich makijaży ślubnych

    OdpowiedzUsuń

To jest blog makijażowy, proszę o komentarze dotyczące danego wpisu i makijażu, bądź zdjęć.. nic ponad temat zawarty w danym poście.
Mniej śmieci w ten sposób będzie :)

Dziękuję.