piątek, 13 stycznia 2012

zdjęciowo


Tu i tam długaśne wpisy - kombinuję z ustawieniami bloga -> wybaczyć! :)

Ale nie o tym... :)

Dzień dzisiejszy przebiegł znakomicie, mimo korków na trasie Sosnowiec-Katowice, spóźnienia na miejsce, wszystko się udało. Zmalowałam moją Etatową przed przyjazdem, również spóźnionego przez duże korki fotografa z redakcji magazynu o modzie ślubnej. Wizyta w Beauty Biar udana. Jestem zadowolona, poznałam dużo ciekawych osób, i mogłam podejrzeć pracę dziewczyn po fachu :) Zdjęcia mają się ukazać na łamach czasopism o modzie ślubnej na przełomie lutego/marca. No, nic tylko szukać Etatowej w gazetach wtedy hihi :)


Takie małe podsumowanie dnia.


A na dobranoc... kilka zdjęć z ostatnich sesji :)






Fot. Anna Piłat, mod. Dalia Delewska









:):):)


Dobranoc ! :)

3 komentarze:

  1. fajna metamorfoza ;)

    a ten mejkap z Dalią też ładny, ale mogłaś bardziej popracować nad ustami

    OdpowiedzUsuń
  2. makijaż był robiony rano, a Dalia jechała na zdjęcia sama. Ja do pracy :) Więc ust nie tykałam, Dalia tylko zmalowała je błyszczykiem. Czy Pani fotograf, tego to ja już nie wiem.. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne! Zwłaszcza podoba mi się pierwszy, modelka jest taka eteryczna. :)

    OdpowiedzUsuń

To jest blog makijażowy, proszę o komentarze dotyczące danego wpisu i makijażu, bądź zdjęć.. nic ponad temat zawarty w danym poście.
Mniej śmieci w ten sposób będzie :)

Dziękuję.