środa, 14 grudnia 2011

Subiektywny Ranking Przystojniaków - TAG

 Dostałam i ja taki oto TAG :)




Zasady:
1. Napisz od kogo otrzymałaś tag.
2. Wymień dziesięciu mężczyzn, których uważasz za najbardziej atrakcyjnych. Swój wybór krotko uzasadnij.
3. Otaguj dziesięć osób i powiadom je o nominacji.


Mój pryzwędrował do mnie od http://basia8212.blogspot.com 
za co pięknie dziękuję :)


Mój SRP - Subiektywny Ranking Przystojniaków wygląda następująco:


zacznę od końca od miejsca ostatniego:



10. Jan Frycz




Uzasadnienie: krótkie - za te wszystkie role w polskich nielicznych dobrych filmach, gdzie nierzadko grywał świnię męską. Ale jego głos, spojrzenie i mimika robi dużo. Bardzo lubię tego aktora. W filmie "Nigdy W Życiu" gdzie grał niewiernego męża i kazał się Judycie uspokoić... i w wielu innych .. :) No, ten facet to taki typowy Ciach męski, starszy ale za to bardzo jary :)

9. Borys Szyc





Uzasadnienie: "Wojna PolskoRuska" mnie rozwaliła z nim w roli głównej. Uwielbiam go za tamtą rolę!! A przede wszystkim - te maślane oczy w tym serialu na TVN... mr :):):):)  zupełnie inny niż mamy możliwość go oglądać na dużym ekranie - nie taki zły, straszny i okropny. Ale za to kochany, czuły, i romantyczny :) Borys za to, że ma talent aktorski.


8. David Duchovny 





Uzasadnienie: "Californication" !!!!!!! Tylko to jedno słowo ciśnie mi się na usta. I rola tego perwera którego tam gra, bezczelnego, aroganta, maniaka seksu, wielbiciela kobiet. hehe. Generalnie, Davida lubię w takich filmach właśnie. Lepiej mu wychodzą takie role, jak te komediowe. 


7.  Jesse Williams





Uzasadnienie:  tego pana poznałam poprzez  "Grey's Anatomy"... te zielone wielkie piękne oczy....  mmmm :)   no i generalnie - super czekoladka z niego :]



6. Taylor Lautner





Uzasadnienie:  :):) on mi przypomina mojego kolegę z pracy, takiego Grześka :] hihi :] identyczni, nawet mimika i gesty :] Wczoraj byłam  z przyjaciółką na ostatniej części Sagi Zmierzchu - 1szej części ostatniego filmu już. Wybaczcie, ale nie pamiętam tytułu. Z tego filmu go najbardziej zapamiętam. Bardzo lubię tego aktora. Naturalny, i nawet jego duży nos mi nie przeszkadza. Jest bardzo przystojny!


5. Will Smith





Uzasadnienie:  "I Am The Legend"  i "Bajer w Bel Air" .. :D:D ten serial komediowy do dziś pamiętam i jego fryzurę haha :D Nieziemska była :) Will jest genialnym aktorem komediowym, i ma śliczne rysy twarzy. Bardzo mi przypomina moją 1szą big love, co prawda mój pierwszy Lov, to Polak, ale rysy twarzy, osadzenie oczu, nos, kształt brwi, i układ muskulatury.. jakby ktoś Willa wrzucił w skórę białego :) No, miałam swojego prywatnego Willa przez jakiś czas i pamiętam, że chodziłam dumna jak paw :] hihi. Co z tego, że nikt nie wiedział, o co mi chodzi, że opływam w dumę :P  Will ponadto też jest dobrym piosenkarzem. "Just the 2 of us"  ... :) ten kawałek jest the best...


4. Johny Depp





Uzasadnienie: "Willy i Fabryka Czekolady" a poza tym, kultowy Jack Sparrow... i wszystko jasne! :) i jeszcze jeden - "Edward Nożycoręki" :]    Genialnie wtapia się w każdą trudną rolę. Plastyczna twarz, piękne oczy, uśmiech zneiwalający... i to magiczne COŚ  w spojrzeniu :]




3. Justin Chambers




Uzasadnienie:  kolejny sexy chirurg z "Grey's Anatomy"  :) słów mi brak by go opisać. Jest po prostu idealny i przyciąga uwagę swoją osobą.



2. Ed  Westwick







Uzasadnienie: Chuck Bass... z Plotkary. Jak zaczęłam namiętnie oglądać ten serial, który śledzę non stop na bieżąco na iitv.info, to zakochałam się w tym aktorze. Przystojniak, ciacho! Elegant! Głos zniewalający, i to czarujące spojrzenie. Cholera, takiego mogłabym sobie skopiować by był tylko dla mnie ... :]



1. Jude Law




Uzasadnienie:  czy milczenie wystarczy i zaduma nad jego zdjęciem? :):):) Jeśli nie, to odsyłam do filmu "Closer" te, które jeszcze tego tytułu nie miały okazji obejrzeć. Piękny film, i świetnie zagrana rola przez Jude Law'a. No, i oczywiście rola amanta kochanka robota w "A.I. - Sztuczna Inteligencja" ... :)




tak wygląda mój SRP ..:)



I właściwie, gdyby ode mnie miało zależeć, to Eda i Jude Law'a dałabym obu na 1szym miejscu na podium.


Nominuję do zabawy następujące osoby:

http://i-clothes-and-cosmetics.blogspot.com/
http://daysincolours.blogspot.com/
http://tylkokasiaa.blogspot.com/
http://yourvisage.blogspot.com/





 :):):)

3 komentarze:

  1. Dziękuję za nominację :*
    Swój ranking przystojniaków opublikowałam już jakiś czas temu :) http://daysincolours.blogspot.com/2011/11/tag-subiektywny-ranking-przystojniakow.html

    OdpowiedzUsuń
  2. ahaha :) nie zerknęłam w archiwum Twoje ;] i dlatego nominowałam raz jeszcze :P

    OdpowiedzUsuń

To jest blog makijażowy, proszę o komentarze dotyczące danego wpisu i makijażu, bądź zdjęć.. nic ponad temat zawarty w danym poście.
Mniej śmieci w ten sposób będzie :)

Dziękuję.