piątek, 4 listopada 2011

Ślubnie

Dostałam od dwóch panien młodych po trochę zdjęć. Jednej z nich poświęcę w tym poście trochę więcej uwagi, ze względu na fakt, że to moja znajoma,  dla której nie tak dawno temu prosiłam na łamach mojego bloga i innych stron www o pomoc. No, ale to za chwilę.







na zdjęciu Kasia, fotograf www.crazywedding.pl










A teraz przejdźmy do tematu, który chciałam poruszyć.


Mam znajomą ciężko chorą na białaczkę szpikową. Potrzebuje codziennie po kilkaset jednostek krwi by mogła normalnie funkcjonować i żyć, i jakkolwiek sobie radzić i choć na kilka dni wyjść ze szpitala.
Przebywa obecnie znów na oddziale w Klinice Hematologii w Katowicach.

Tam też, jak trafiła z wykrytą chorobą, wiedziała że niedługo ma swój ślub, i nie chciała go odwoływać.
Postawiła się chorobie, wygrała z nią super miesiąc poza szpitalem, który uwieńczony był ślubem, piękną ceremonią, paradą motocyklistów z grupy Faithless z Dąbrowy Górniczej i skromnym przyjęciem weselnym.
Później te cenne chwile spędziła ze swoim ukochanym, z którym przez swoją chorobę mało mogła się widzieć - praktycznie nie mogła mieć z nikim kontakti.

Poprosiła mnie, bym w ten szczególny dla niej dzień umalowała ją do ślubu. Bardzo mnie to mile zaskoczyło i ucieszyłam się, że mogłam uczestniczyć w przygotowaniach Pauliny.


Poniżej kilka zdjęć z aparatu fotograficznego jej świadkowej - Ewy.

Paulina tak samo jak i ja, lubi motocykle,  poznałyśmy się w otoczeniu grupy motocyklowej wymienionej wyżej.
Ci sami faceci z Faithlessów - Misiek, Maciek, Radek,Piotrek  i reszta ekipy, zrobili super prezent młodym w postaci parady motocyklowej pod sam kościół :)


















Dostałam mnóstwo zdjęć od Pauliny z tamtego dnia. Są one dla mnie bardzo sentymentalne i ważne. Dziewczyna ma wielką siłę woli i odwagę,  i strasznie mocną psychikę. Dała radę chorobie, dalej walczy,
i się nie poddaje.  Jednak to i tak mało, by w pełni wyzdrowiała.
Było o niej głośno w Fakcie, mówiła o niej gazeta z Krakowa, za moim pośrednictwem
- poprosiłam o pomoc znajomego który także prowadzi bloga


http://www.dziennikpolski24.pl/pl/aktualnosci/kraj/1166483-potrzebna-krew-dla-panny-mlodej.html

To nie jest jedyny link na temat tego wydarzenia, poniżej zamieszczam resztę z pierwszych dwóch stron, jakie mi wyświetliło właśnie google.pl

http://tvp.info/informacje/ludzie/dramat-panny-mlodej-z-katowic/5128681

http://www.fakt.pl/Bialaczka-nie-zniszczy-tej-milosci,artykuly,112081,1.html
http://www.esosnowiec.pl/index.php?dane=glowna&art_glo=5478&num=15

http://www.gazetaprawna.pl/wiadomosci/artykuly/542185,oddali_krew_dla_panny_mlodej.html

http://halinaglowacka.blog.onet.pl/POMOZMY-Paulinie,2,ID433732215,n

http://www.dabrowa-gornicza.pl/aktualnosc-3-14510-kazdy_moze_pomoc.html

 
Były zbiórki krwi dla Pauliny w różnych miastach i punktach krwiodawstwa. Dzięki nim i pomocy wielu ludzi z całego kraju Paulina 27 sierpnia mogła szczęśliwie stanąć na ślubnym kobiercu i powiedzieć TAK swojemu Robertowi.
I pomyśleć, że ja aż dzień wcześniej zdałam prawko na kat A :):) Hihi :) Wszystkie dobre histore w tym samym czasie :)


Co jakiś czas non stop dostaję telefony z prośbą o e-mail by posłać mi skan zaświadczenia, że krew na Paulinę została oddana w tym i tym miejscu.
Krew dalej jest potrzebna, nieprzerwanie jej poszukujemy. Paulinie jest potrzebna każda kropla AB Rh-.

Można ją oddawać w każdym punkcie krwiodawstwa mówiąc że oddaje się krew na Paulinę Jop. Niezależnie jaką grupę krwi masz - możesz oddać. Twoja zostaje w banku krwi, a do Pauliny trafia ta dla niej właściwa.

Jeśli jesteś z Katowic i okolic, podaję adres kliniki, gdzie bezpośrednio można oddać krew dla Pauliny:

Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa
ul. Raciborska 15, Katowice




Także dalej kieruję do Was apel z prośbą o pomoc dla Pauliny - sama dalej rozgłaszam poza internetem.

A Parze młodej, a przede wszystkim  Paulinie życzę sto lat i nawet jeszcze więcej by żyła w pełni szczęścia!!







3 komentarze:

  1. Pauli życzę wytrwałości i zdrowia... Sama oś na ten temat wiem. A mąłżonkom szczęśłiwej, długiej i pełnej samych promyków słońca drogi razem ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. My też braliśmy ślub 27 sierpnia, to jest też dzień moich urodzin :) życzę szczęścia małżonkom!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeju trzymam kciuki za panne młodą i źycze wszystkiego naj małżonkom:)

    OdpowiedzUsuń

To jest blog makijażowy, proszę o komentarze dotyczące danego wpisu i makijażu, bądź zdjęć.. nic ponad temat zawarty w danym poście.
Mniej śmieci w ten sposób będzie :)

Dziękuję.