sobota, 8 października 2011

Następna współpraca, oraz nowości sesyjne i super paczuszka z allegro z bazą UrbanDecay "eden":)

No i doszła do mnie pierwsza zamawiana niedawno paczuszka z allegro.pl ;)  jest to baza pod cienie z marki UrbanDecay "Eden"

 















na zdjęciu jest to pierwsza od góry :)







To jest ta w takiej żółtobeżowej tubce, z fioletową nakrętką :) Czym się różni od oryginalnej? Hmm...  Pomyślmy... ;)

Podobnie jak oryginalna, super nasyca kolor cienia na powice, i podobnie jak pierwsza jaka wyszła z Urban Decay - przedłuża trwałość makjiażu oka do dobrych kilku bądź nawet kilkunastu godzin i nie powoduje, że cienie się zwijają w załamaniu powieki, i kolor makijażu oka nie blednie. Różnica jest także w kolorze - podobnie, jak jej tubka, baza ta jest w takim właśnie dziwnym odcieniu żółtobeżowym. Nie brązowieje nam to powieki .Deko nawet ją rozjaśnia, mogłabym rzec. No, poza tym, to tej bazie poświęcę odrębny wpis, i zobaczycie niebawem zdjęcia z jej użyciem i bez :)  Niech tylko dostanę w pn aparat :)




Niedawno także przy zamawianiu razem ze znajomą wizażystką Matleną produktów ze sklepu Folaronów na ich stronie www.folaroni.com , postanowiłam, że zaryzykuję i odezwę się do nich mailowo z propozycją współpracy. 

Dostałam w odpowiedzi maila pozytywnego, więc także niebawem zacznę dział z recenzjami na dobre, i to zacznę od moim zdaniem jednej z TOP 10 marek kosmetyków kolorowych, jaką są produkty m.in. MakeUp Atelier Paris :) Bardzo cieszę się z tej nowo podjętej współpracy. Serdecznie polecam wszystkim miłośniczkom makijażu/wizażu sklep Folaronów i ich produkty :) Sama z nich korzystam, więc polecać mogę w ciemno, bo gwarancją jest moje słowo i moje prace. Kosmetyki są świetnej jakości i bardzo wydajne! :)


Ponadto, wczoraj byłam na sesji zdjęciowej w studio Bartosza Brudka - Ninoverona, w Czeladzi ;) 
Za zaproszeniem fotografa Krystiana Niedbała - prywatnie mówię do niego MotoFoto, przez to samo zamiłowanie mianowicie MOTOCYKLE :]    Krystian wraz ze swoim znajomym filmowcem Michałem Hankusem, zakładają agencję modelek. Wczoraj miałam okazję umalować dla nich pierwszą modelkę, która trafiła do ich banku twarzy, do bazy danych itp itd :) Z efektów jestem zadowolona i to bardzo :)  Z resztą.. popatrzcie sami na zwiastuny: 















































Myślę że niedługo dostanę resztę zdjęć z pozostałych stylizacji Sonii i także tzw polaroidy jej w formie "przed/po" do mojego działu na mojej stronie www.rene83.iportfolio.pl 


Praca z Krystianem jest bardzo dobra, i często się teraz będziemy spotykać przy wspólnych sesjach zdjęciowych, co bardzo mnie cieszy :)








Na tym zakończę dzisiejszy wpis na moim blogu :)  Życzę Wam wszystkim przyjemnie spędzonej soboty i udanego odpoczynku w niedzielę :):) 


I do następnego ! ^-^






2 komentarze:

To jest blog makijażowy, proszę o komentarze dotyczące danego wpisu i makijażu, bądź zdjęć.. nic ponad temat zawarty w danym poście.
Mniej śmieci w ten sposób będzie :)

Dziękuję.