sobota, 17 września 2011

Stare ale jare :)

Dawno nie pisałam i nie zamieszczałam zdjęć makijaży, które dotychczas udało mi się wykonać. Większość moich wizji było już tutaj opublikowanych, ale jednak nie wszystkie prace   :)  Jako, że powoli zbieram się i zaczynam na nowo "walczyć w studio", tzn malować na sesje studyjne, to będzie tego jeszcze więcej. 
Ale wcześniej  nowina  - egzamin państwowy na prawo jazdy kategorii A, z dniem 26.08 zaliczyłam POZYTYWNIE!!!  Z dniem 9 września dokładnie, odebrałam swój dokument w urzędzie miejskim w moim mieście. Cieszę się niezmiernie, to tylko mnie motywuje do tego, by w końcu zakupić moje wymarzone dwa kółka z mruczącym pięknie silnikiem :)) No, ale...  przejdźmy do makijaży :) 
Często zdarzało mi się z początkiem mojej kariery gościć u kilku fotografów z którymi do dziś dnia pracuję przy sprzyjającym terminie. Między innymi z Januszem Firsowiczem, Agnieszką Wróbel, bądź Magdą Tarach.. :) z tą ostatnią jakoś trudno nam się dotrzeć teraz wolnym czasem, ale mam nadzieję, że w końcu ją dorwę :) Jeszcze do tego grona dołączę Piotra Kajdę :) z tym panem lubię pracować, przez sentyment wielki :)  
U Janusza, jeszcze za czasów studia DeltaStudio w Będzinie, zrealizowałam kilka swoich szalonych dziwnych wizji i pomysłów, także sam Janusz, i drugi właściciel studia mieli swoje własne, które przy okazji wspólnych sesji zdjęciowych, wcielaliśmy w życie. Jak np kolorowe pióra we włosach mocno stapirowanej fryzury Dominiki, która na oczach miała barwne kreski z cieni nakładanych na mokro..... :   



















































Dominika miała wtedy szkła kontaktowe, dlatego jej oczy wyszły tak mocno niebieskie na zdjęciach. Niezapomniane wrażenia mam  po tamtym dniu zdjęciowym. A w studio (obecnie już byłym studio) pewnie do dziś na ścianie widnieją plamki po zielonym cieniu na mokro, hihi :)
Z Januszem i Kubą (drugim fotografem z DeltaStudio) zaliczyliśmy również projekt z płatkami róż, gdzie pozowała nam na leżąco Marzena, o nieziemsko długich nogach i świetnych oczach...:


































Ah... na tej sesji użyłam swojego najczarniejszego wtedy z czarnych, cienia do powiek z Constance Carrol. Skruszył mi się pamiętam dwa dni po zdjęciach haha :)  efekt był boski kiedy wykończyłam oko sypkim pigmentem z Pierre Rene, biało perłowym :)   miód malina po prostu :)

Również z Januszem odwiedziłam Park Chorzowski, tam zmaltretowałam swoimi pędzelkami Asię, tworząc jej na powiekach tęczowy make-up :




















Świetnie było wtedy. Asia jest śliczną i sympatyczną dziewczyną o elektryzującym spojrzeniu, w poprzednim wpisie dotyczącym cyrkoniowego szału, też ją znajdziecie, dokładniej na TYM zdjęciu :)

Z Agnieszką Wróbel spotkałam się pierwszy raz na zdjęciach z Martyną - gdzie zmalowałyśmy jej całą buzię w kolorze pomarańczy. W ten dzień pamiętny poznałam także Agatę Girek. Sympatyczna ciepła pani fotograf z mojego miasta z Dąbrowy Górniczej... :)
 



























Następnie Martyna została opryskana przeze mnie i Agnieszkę farbkami z mehrona a Agata Girek zrobiła świetne ujęcie. Efekt był następujący:


















Drugi raz widziałyśmy się z Agnieszką przy okazji obklejania Karoliny Morawiec ponad dwustoma kamykami cyrkoniowymi - zdjęcie Karoliny w kamykach również znajdziecie we wcześniejszym wpisie o cyrkoniach - TUTAJ :)  i malowania do sesji bieliźnianej mojej bardzo dobrej koleżanki - Martyny, której do zdjęć użyczyłam mojego wisiorka srebrnego .. :)



  


















Wspólnie z Agnieszką Wróbel spotkałyśmy się jeszcze dobrych paręnaście razy przy okazji kilku super sesji. Głównie z wymienioną wyżej Martyną, która na jednej z sesji wcieliła się w  odwrotność Joasi Krupy  :) nazwałyśmy  to z lekką nutą żartu w tle "Dżo' Rewers" 





















Następnym zaś razem, Martynka wystąpiła w roli zielonoustej :) po nieudanej próbie zmalowania jej motyla dużego na dekolcie, zrobiliśmy projekt "bez motyla" - bo wszyscy zgodnie stwierdziliśmy tego dnia, że mi po prostu nie wyszedł :) Ale reszta, jak najbardziej :]  Na tej sesji zielonoustej, był też Marian Skura :) robił także zdjęcia :)



























:) oj, te wredne odstające włosy Martyny... Mimo tony lakieru i jedwabiu do włosów, niestety, Agnieszka musiałą posilić się przy włosach photoshopem.. by je wygładzić. Bo i tak i tak, robiły one swoje i każdy z nich żył własnym życiem :) 

Agnieszka także zgodziła mi się zrobić zdjęcia na moje potrzeby blogowe i do strony mojej na rene83.iportfolio.pl z zakładką "metamorfozy". Gdzie moja koleżanka dobra z pracy, Iza W. użyczyła mi swojej buzi do zdjęć "przed/po" :)




















:):):)


Poznając Magdę Tarach; poprzez jej prace pierwsze, które zamieszczała na swoim portfolio TUTAJ   (koniecznie zerknijcie do ostatnich stron portfolia, bo to o te dokładnie prace mi chodzi), cieszyłam się jak dziecko, kiedy to wywiązała się między nami pierwsza współpraca. Magda miała świetny pomysł, i co najlepsze, zaangażowała w ten pomysł super wschodzącą modelkę Idalię. Wysoką długowłosą blond piękność, która w tamten czas miała lat niecałe 15, a już latała do Włoch na pokazy mody.. :) Rewelacyjna twarz, pozowanie godne najlepszych modelek topowych światowych! Wróżę jej bardzo duży sukces. W sumie ,to Idalia już ten sukces osiągnęła :) 

To kilka zdjęć z tej pierwszej wspólnej sesji z Magdą Tarach :) 1szy pomysł - biała twarz, czarne kreski, jasny gorset... i Magdy super talent do "grafowania" tła w programie. A w studio, w rzeczywistości do zwykłego białego tła - upięła wraz ze swoją asystentką Justyną, przeróżne kilkukolorowe tiule.. :) efekt rewelacyjny :)
















































Drugi pomysł, to lalka płacząca.. :)  Magda w swoim super studio domowym w Zawierciu, jeden z pokoi traktuje jako garderobę. Chomikuje tam dosłownie wszystkie co najlepsze suknie, gorsety, stroje, wyszukane w tanich ciuchach, różne dodatki, materiały i często z nimi kombinuje przy okazji zdjęć. Lubiłam jej styl... :) obecnie widzę, że idzie w innym kierunku, ale w sumie, grunt, to nie siedzieć ciągle w tym samym i być otwartym na wszystkie możliwości :)


poniżej Idalia w roli lalki:


























Cudne jest to zdjęcie. Na wystawie prac autorstwa Magdy, w Marhołcie w Katowicach, te zdjęcia gościły także  :)  byłam z siebie wtedy bardzo dumna, że mogłam się przyczynić do Magdy sukcesu :)


Następna nasza sesja z Magdą, to kilka ujęć z moją "etatową" gdzie Monika wcieliła się w żonę shreka - zdjęcie we wpisie o Monice,a mianowicie TUTAJ :)   

Również widziałyśmy się z Magdą na wspólnym plenerze, stylizowanym na plener ślubny pary młodej, w którą wcieliła się Agata i jej ówczesny partner, Ariel :)



















Agata ma niezwykłą buzię... :) bardzo mile wspominam ten dzień, mimo wielkiego wiatru  :)


Pamiętam także spotkanie u Magdy z.... drugą Magdą :) a mianowicie z Magdą, którą poprosiłam o udział w moim projekcie, pt "neverending story project" :) chciałam odtworzyć scenę Cesarzowej z tej pięknej baśni, i w nią właśnie miała wcielić się nasza modelka Magda. Moja "etatowa" modelka, z racji, że zajmuje się architekturą, i ma wiele wspólnego z plastyką, zrobiła mi ręcznie z masy solnej emblematy i medalion "auryn" jak w filmie, na potrzeby naklejenia ich na mojej wielkiej encyklopedii PWN która tego dnia posłużyła jako księga z filmu hehe :D



























Magda miała na sobie suknię ślubną po mojej babci. Którą moja ukochana babcia mi podarowała jak dowiedziała się, że poszukuję przeróżnych kreacji :) połowę szafy do ciuchów na zdjęcia mam od mojej babci, w tym sukienki typowe vintage  w rozmiarze w talii równe 60 :)





























tego dnia na sesji również wypróbowałam na Magdzie swoich sił w makijażu brokatowym. Na fioletowo umalowane oko, nałożyłam gruboziarnisty brokat w tym samym odcieniu co cienie do powiek.. Trochę Magda miała problem z przyzwyczajeniem się do tak grubej powłoki na powiekach, ale potem już szło jak po maśle i nie sprawiało jej kłopotów żadne mrugnięcie :)




























U Piotrka Kajdy natomiast pierwszy raz byłam przy okazji zdjęć z Agnieszką R. w roli głównej. U niego w studio domowym w Olkuszu, na niskim parterze, robiliśmy zdjęcia :) sympatyczna atmosfera i super ujęcia, z resztą... oto one :)


























Aga to piękna kobieta o pełniejszych kształtach. Jest z Krakowa, uczy tańca brzucha :)   bardzo sympatyczna osoba o ciepłym sercu i super poczuciu humoru :




















Okulary znalazłam w łazience u Piotrka :) należą do jego dziadka, hihi :)

























Ta piękna zastawa z porcelany  i ten zegarek, idealnie nam pasowały do stroju Agnieszki, więc i one zapozowały wraz z nią do kilku ujęć:)


Również ja sama tego dnia miałam zrobionych kilka zdjęć przez Piotrka :) prywatnie - Ciastka :] hihi


















































a na koniec zabawny backstage z sesji u Piotrka :)


















:):):):)


 Oj... buzia mi się uśmiecha, przy pisaniu tego wpisu... same super wspomnienia i tyle fajnych zdjęć.. :) Znajomości i współpraca do dziś z większością, jak nie ze wszystkimi. Praktycznie tylko z Agnieszką z sesji u Piotra nie mam prawie kontaktu. Z resztą tak :)  Mile wspominam, i wiem, że jeszcze nie raz zagoszczę na zdjęciach u Agnieszki Wróbel, czy Janusza Firsowicza, czy u Piotrka Kajdy, bądź Magdy Tarach, jak ją zmagluję o wolny czas :)    Serdecznie zapraszam Was do odwiedzenia ich stron www (odnośnikami są tutaj oni sami, najeżdżając na ich imiona, skierują Was one do ich www)  a ja sama żegnam się z Wami dzisiaj tym wpisem;
zostawiając Was z uśmiechem na twarzy, lecę na karaokę podrzeć ryjka do piosenek Dżemu, Kukiza i Bajmu i Hey'a :)   



Dobrej nocy i do następnego! :)



5 komentarzy:

  1. musisz zalogowac sie na ladiva.pl i podpiąc tam bloga :) automatycznie pojawi sie serduszkowe lajkowanie;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapraszam cię do mojego rozdania jeśli jeszcze nie brałaś udziału :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niektóre z Twoich makijaży są naprawdę szałowe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O właśnie znalazłam tego bloga;) Widzię że znalazłam się na paru zdjeciach:) Fajnie :D Makijaże zawsze miałaś i masz świetne! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

To jest blog makijażowy, proszę o komentarze dotyczące danego wpisu i makijażu, bądź zdjęć.. nic ponad temat zawarty w danym poście.
Mniej śmieci w ten sposób będzie :)

Dziękuję.